Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Förstår återigen inte problemet med att skapa en tråd om en enskild spelare som gör bra ifrån sig. När killen eventuellt lämnar Superettan i framtiden, tänkte du att vi ska diskuterau hans kvalitéer i den Superettan-tråden då också? Sluta vara så förbannat mellanmjölk. Här försöker man hypa en svensk talang och så går det minsann inte för sig för att det enligt vissa redan skrivs om honom i en tråd som rör en viss LIGA. Om du läser fotbollsforumet så hittar du trådar som rör massa olika spelare, så jag fråga igen, vad är problemet med att göra en tråd här?
Undrar också varför han inte heter Svensson. Låter bättre.
Jag har följt RWP på nära håll i flera år och tycker inte han är mogen för egen tråd ännu. Min åsikt är att ett forum blir alltför rörigt om man har alltför många detaljtrådar, men visst är det samtidigt så att allt inte kan gömmas i de generella trådarna så där ger jag dig rätt.
Hur som helst. RWP har som sagt haft talang länge nu, men tror hans karriär mår bäst av att inte allt skenar iväg för snabbt. Delvis då att han inte hypas för mycket för tidigt. Hoppas han lärt sig av sina klasskompisar från gymnasiet som drog utomlands för tidigt - dvs Haksabanovic och Gudmundsson. En utländsk bänk är inte bästa metoden att göra karriär, hur trevlig plånboken än är.
Angående hans efternamn så har han samma som sin mamma. Inga konstigheter. Vore däremot lite udda om han hetat Svensson just pga vilken klubb han spelar för. Rasmus Svensson är fd spelare i HBK och sitter numera i styrelsen.
Tror förresten inte hans smeknamn nämnts här tidigare. Kallas för Rasse. (Vilket ju normalt betyder nåt annat numera).