Riktigt fin dag idag tack vare nya fundamentala nyheter, och Nils som presterade som ett maskin med bull-påstående i presentationen idag.
Den andra FAS2 med SCO-101 slå börjas snart, med en liten ändring: vi kommer inkludera även first line patienter pga hur allvarlig Pancreatic cancer är.
Detta innebär att SCO-101 växer från blockbuster till multi-blockbuster (över 10B$ i prognostiserad årlig försäljning)
"We propose to add SCO-101 to standard chemotherapy already at the first treatment of the patient with an aim to eradicate any preexisting or developing drug resistant cancer cells.
We see this study as a first step to move SCO-101 treatment in combination with chemotherapy to adjuvant treatment, which is the very first systemic cancer treatment to be given to a newly diagnosed cancer patient.
If successful, this could change the market potential of SCO-101 from blockbuster to multi blockbuster potential."
https://www.spotlightstockmarket.com/en/market-overview/news/news-article/?id=55244&publisher=370
Sen rekommenderar jag att kika på hans presentation idag, och hur bestämd han är att skapa värde åt aktieägarna.
Han deltog dessutom i "framtidens av cancer behandling" panelen, där var han så bull som en VD kan vara när han sa:
"Vad händer med scandion Oncology när vi har fas II data? Vi blir uppköpta och försvinner"
https://youtu.be/B-H2SJGN7kA
Aldrig förut har jag sett så starka fundamentala och en VD som är så stark och självsäker med sin påstående om uppköp inom snar framtid.
Jag tror att han har an ace up his sleeve. Tipsar på 40kr inom kort.
Är ni kvar ni som köpt? Ni som inte är det, inte för sen att köpa på er några guldbiljetter
Den andra FAS2 med SCO-101 slå börjas snart, med en liten ändring: vi kommer inkludera även first line patienter pga hur allvarlig Pancreatic cancer är.
Detta innebär att SCO-101 växer från blockbuster till multi-blockbuster (över 10B$ i prognostiserad årlig försäljning)
"We propose to add SCO-101 to standard chemotherapy already at the first treatment of the patient with an aim to eradicate any preexisting or developing drug resistant cancer cells.
We see this study as a first step to move SCO-101 treatment in combination with chemotherapy to adjuvant treatment, which is the very first systemic cancer treatment to be given to a newly diagnosed cancer patient.
If successful, this could change the market potential of SCO-101 from blockbuster to multi blockbuster potential."
https://www.spotlightstockmarket.com/en/market-overview/news/news-article/?id=55244&publisher=370
Sen rekommenderar jag att kika på hans presentation idag, och hur bestämd han är att skapa värde åt aktieägarna.
Han deltog dessutom i "framtidens av cancer behandling" panelen, där var han så bull som en VD kan vara när han sa:
"Vad händer med scandion Oncology när vi har fas II data? Vi blir uppköpta och försvinner"
https://youtu.be/B-H2SJGN7kA
Aldrig förut har jag sett så starka fundamentala och en VD som är så stark och självsäker med sin påstående om uppköp inom snar framtid.
Jag tror att han har an ace up his sleeve. Tipsar på 40kr inom kort.
Är ni kvar ni som köpt? Ni som inte är det, inte för sen att köpa på er några guldbiljetter