En sak är säker, MeWe är ju helt värdelös. Det bara GÅR INTE att söka efter grupper. Resultatet blir "inga träffar" vad man än söker på.. alltså, det är ju olika grupper som var Kiks styrka, inte att kunna skriva privata meddelanden till varandra, det kan man ju göra i varenda app idag!
Vafan! Måste hitta alternativ till KIK NUUU!!!