2019-09-29, 11:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsElectric
Du har alltså undermåliga bevis för dina anklagelser.

Vet inte ens varför du citerar mig, då du inte bemöter det jag pratar om, utan pratar om annat.
Det jag sade var att transpriptet är ett undermåligt underlag.
Du pratar istället om annat, vilket betyder du redan vet om det.

Och nu arbetar man på och kanske emot impeachment, vad är det du inte förstår på detta?
Även är det intressant att du inte ens vill processen ska ske, men oskyldiga är man.
Vi alla vet detta är ärkemisstaget som skyldiga gör, de hävdar de är oskyldiga, men är livrädda att bli belysta.
Citera
2019-09-29, 11:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Nej, Storbritanniens utredning angående peningtvätt började innan men lades senare ner. Ukrainas flera utredningar startade efter Hunter Biden tillträdde och de utredningarna avslutades efter Joe Bidens påtryckningar och endast en förlikning för skatteflykt ingicks mellan Ukraina och Burisma.

För övrigt börjar du alltid för att flytta fokus ifrån dina lögner tillskriva andra åsikter de aldrig uttryckt när dina lögner avslöjas.

Och du klarar inte av det jag bad dig om, vart är bevisen för jäv korruption, vart är bevisen för att det narrativ som ni försöker att presentera ens existerar?

Så länge som ni inte kan uppvisa att det ni påstår har skett så kommer jag att utgå från att det enbart är smutskastning.
Citera
2019-09-29, 11:22
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och du klarar inte av det jag bad dig om, vart är bevisen för jäv korruption, vart är bevisen för att det narrativ som ni försöker att presentera ens existerar?

Så länge som ni inte kan uppvisa att det ni påstår har skett så kommer jag att utgå från att det enbart är smutskastning.
Och det är det enda dom kommer ha också.

Detta är vad man får med inkompetens, tänk om bara någon hade sagt detta innan

Men en fråga för impeachment är, är vita huset till för pressa andra nationer på valammunition?(ens Lagligt)
Och de andra stora anklagelserna.
Istället vill dom prata om annat, kan du förstå varför?
Citera
2019-09-29, 11:30
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Lol. Litar du alltid blint på den officiella versionen? Att hans son utan någon kompetens inom området hade en högavlönad post i styrelsen var bara en slump. Även en fd medarbetare till förre presidentkandidaten John Kerry satt i styrelsen. Demokraterna har knappast rent mjöl i påsen när det kommer till Ukraina.

Nej, denna info har jag hämtat från den allra första artikel som skrevs i Times om saken för flera år sedan. Har länkat tidigare i tråden.

https://theintercept.com/2019/09/25/i-wrote-about-the-bidens-and-ukraine-years-ago-then-the-right-wing-spin-machine-turned-the-story-ups ide-down/
Senast redigerad av Pulitzer 2019-09-29 kl. 11:34.
Citera
2019-09-29, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Så kan det mycket väl vara. Men tom republikaner har ju ökat i stöd för riksrätt nu om man kollar på opinionen. Jag menar helt enkelt att det kanske inte var det smartaste Trump gjort som president. Sen att det är glömt om en vecka eller två utav allmänheten kan mycket väl stämma.

Sedan håller jag med om att demokraterna framstår som riktigt desperata men det kanske inte framgick utav mitt inlägg.

Det är helt irrelevant vilket stöd de har, för det krävs oavsett för det krävs 2/3 röster i kongressen vilket aldrig kommer hända. Det är inget folkomröstning.

Men oavsett om det mot förmodan skulle gå till riksrätt skulle det bli ett magplask.

Sist det hände var mot Clinton 98. Då han faktiskt ljög, men klarade sig. Han fick ökat stöd efter.
Citera
2019-09-29, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vet inte ens varför du citerar mig, då du inte bemöter det jag pratar om, utan pratar om annat.
Det jag sade var att transpriptet är ett undermåligt underlag.
Du pratar istället om annat, vilket betyder du redan vet om det.

Så du har alltså undermåligt underlag för dina anklagelser. Det var ju det jag sa ditt stolpskott.

Citat:
Och nu arbetar man på och kanske emot impeachment, vad är det du inte förstår på detta?

Och de har undermåligt underlag för att driva impeachment. Enligt dig.

Citat:
Även är det intressant att du inte ens vill processen ska ske, men oskyldiga är man.

Nej, det är du som är en skrikbebis. Väx upp!

Citat:
Vi alla vet detta är ärkemisstaget som skyldiga gör, de hävdar de är oskyldiga, men är livrädda att bli belysta.

Sitter foliehatten bra?
Citera
2019-09-29, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Som sagt, det går inte. Bara gratulera dig till posten som mest politiskt biased och smått retarderad. Finns ingen politisk kommentator som håller med dig dock.

Resten är ju sjukt snömos. Dems ligga till höger om mitten? De är på samma nivå som VPK här i Sverige, eller har du missat senaste tre årens politiska utspel?
Vilka politiska kommentatorer då? Nämn en vettig europeisk politisk kommentator som skulle definiera CNN eller det Demokratiska partiet som 'vänster'. Demokraterna är idag vad som brukade kallas moderata Republikaner. Republikanerna å sin sida har, efter kristna högerns, tea partyrörelsen och Trump helt åkt av skalan. Demokraterna på samma nivå som VPK Fin analys, du är inte så bevandrad i statskunskap va? Demokraterna är på samma nivå som Moderaterna här hemma medans Trump hamnar nånstans mellan Orban och Mussolini. Du jämför alltså Hillary Clinton med Sjöstedt? ja det säger i alla fall mig, och alla andra hoppas jag, att dina inlägg är lika mycket värda som Trumps twitterflöde.
Citera
2019-09-29, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Jag tror att han går på benso dygnet runt, eller en tvättäkta psykopat. T.o.m. Clinton såg man ju att han inte talade sanning.

Adderall eller sudephrine.
Hans exfru påstod att han tagit bantar tabletter med ephedrine sen 80 talet.
Nasala polyper till följd. Därav hans snörvlande.

Obs. Detta har jag inga starka källor för. Enbart ny post tidningens skvaller sidor och gawker.com
Citera
2019-09-29, 12:46
Bannlyst
1)han lär nog inte bli bjuden att hålla ett state of the union speech I januari då majoritetsledaren I underhuset, Pelosi inte har lagt upp det i sin publika kalender.

Han får alltså bara genomföra ett tal på hennes invit.

2)Mitch mcconnell senate majority leader, har släppt igenom två omröstningar mot Trump.denna vecka
Hittills har han blockat allt som är kritiskt mot Trump.

När Charles Schumer bad om omröstning för verbala sanktioner mot Trumps agerande gentemot Ukraina så släppte mcconnell igenom omröstningen.

Det slutade med 99-1 emot Trump. Dvs även hans republikanska kollegor kritiserade honom.

Fortsätt förneka faktum, fortsätt visa hur svagbegåvade ni är
Senast redigerad av krauthammer 2019-09-29 kl. 12:49.
Citera
2019-09-29, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Nej precis, och Trump, som har en 'very good brain for science', har alla Sveriges och framför allt Flashbacks skarpaste hjärnor bakom sig, såna som dig. För att inte nämna stabila genier som Giuliani. Vad kan gå fel?

Antingen trollar de med oss eller så försöker de få denna tråd att låsas..

1)trumps korruption
2)12000 lögnaktiga påståenden
3)hans omledning av pengar ifrån staten och in till hans golfklubbar.

Inget av detta spelar roll för dessa svagbegåvade , den egentliga fienden är demokrater. Hillary och Obama.

Det är allt de någonsin kommer att säga varje gång Trump avslöjas vara en imbecil.

Hans presidential library kommer bestå av en bokvagn på anstalten med 20 kopior av the art of the deal, som han knuffar runt
Citera
2019-09-29, 13:05
Medlem
Det kommer inte leda någonstans. Demokraterna är galet desperata på att avsätta honom just nu, för de vet lika väl som oss alla andra att sitter han kvar fram till nästa val kommer han MOSA vem demokraterna än ställer upp med, och hur ska dem då kunna driva sin anti-amerikanska politik?

Men nå ja, demokraterna kommer fortsätta strunta i utgången av demokratiska val från befolkningen, vara dåliga förlorare och spy sitt "Orange man bad"-narrativ till 2024 då Trump inte längre är president. De kanske är så insnöade på det då att dem t.om fortsätter efter att hans tid som president är över.
Citera
2019-09-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Eftersom du tillskriver mig åsikter jag aldrig uttryckt och baserar dina frågor på det för att flytta fokus ifrån dina lögner. Så gör du varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in