Citat:
Ursprungligen postat av
Jagarbara
Taylor framstod som halvt utvecklingsstörd. "Men jag har hört av nån"
Kent verkade betydligt vassare. Kul grej att Kent tycker att Burisma bör utredas

Nja, det var iof lite väl hård bedömning av Taylor. Dock var vittnesmålet ganska värdelöst, vet inte hur många gånger jag hörde "its my understanding".
Kent och Taylor är två förhållandevis plikttrogna byråkrater men hade inget nytt att komma med.
Var detta demokraternas s k två stjärnvittnen så leder inte detta till något alls.
Trump gör saker på ett ortodox sätt och det föll väl inte dessa herrar helt i smaken som å ena sidan säger att dom värnar om USA´s intressen men det är ju ganska klart att dom också värnade om Ukrainas intressen och vill vara till lags.
Det ligger i USA´s intresse att utreda om den forne vicepresidenten gjort sig skyldig till brott, att samma person kandiderar till presidentposten gör inte honom immun.
Sen fanns det ju grund för utredning och inte bara en allmän begäran om att försöka hitta någon skit som Trump eventuellt kunde använda.
Trump har ju dessutom hjälpt horlandet Ukraina mer än vad Obama gjorde, detta samtidigt som han anklagas att vara Putins knähund.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rookie81
-Hej, jag var här för ett par månader sedan och beställde en 250 grammare med allting på men en snubbe som kallar sig The Mueller gav mig bara två bröd med inget mellan bröden. Jag ger er nu en sista chans, en rejäl jävla mega-meny den här gången!
*får två skivor bröd i sånt fint hippie-papper*
😭
-...ses om ett halvår då...
Samme Mueller som en gång i tiden "vittnade" om att Irak hade massförstörelsevapen.
Demokraterna håller på att blåsa upp en ballong med massa skit och allt verkar peka på att det är dom som håller den framför det egna ansiktet när den smäller av.