2020-02-11, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Hur har det varit jämnför med tidigare år ? Är det intressanta deltagare .Hoppas verkligen det !
Tråkigt anser jag, dom som har lite underhållning i sig än så länge är Kim , antonia och Alex , patsy är inte underhållande utan bara störande
Citera
2020-02-11, 07:38
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Tråkigt anser jag, dom som har lite underhållning i sig än så länge är Kim , antonia och Alex , patsy är inte underhållande utan bara störande

Låter inte bra , bra deltagare som gör bra tv är ju i princip allt.
Ska kolla första programmet så jag får en hum om personerna men om det är så tråkigt hoppas jag dom kan skicka in fler!
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-02-11 kl. 07:43.
Citera
2020-02-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Låter inte bra , bra deltagare som gör bra tv är ju i princip allt.
Ska kolla första programmet så jag får en hum om personerna men om det är så tråkigt hoppas jag dom kan skicka in fler!
Det ska ju skickas in fler denna vecka som jag förstod det eller om det var nästa. Så är bara att hoppas att det blir lite mer färgstarka personligheter
Citera
2020-02-11, 07:52
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Det ska ju skickas in fler denna vecka som jag förstod det eller om det var nästa. Så är bara att hoppas att det blir lite mer färgstarka personligheter

Men perfekt ! Tack för infon , vi får hoppas på det !
Citera
2020-02-11, 08:44
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Risken är att det blir Big Brother historiens första bögknull. Tror det aldrig hänt i något lands BB?

Ja, typ att Patsy passar på att spänna på kurden i duschen när denne böjer sig ner för att plocka upp tvålen.

Sorgligt att det påstods att deltagarna skulle vara ett tvärsnitt av svenska folket. Tror dom att alla svenska män är bögar eller?
Citera
2020-02-11, 09:18
Medlem
Lisa är lik kajsa bergvist. Glasman är lik en terrorist. Kim påminner om sean banan och corshita vurst. antonia är en bimbo! Jasmin och Amilia är de ända normala
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-02-11 kl. 09:21.
Citera
2020-02-11, 09:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nästa vecka skulle det komma 4st nya har inga höga förhoppningar precis då man ser vilka de hittat so far!
Citera
2020-02-11, 10:20
Avslutad
Vad gör en 51-åring i det här programmet? Måste dom ha med en person med ålderskomplex också. ålderskomplex https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare/patrik-svensson
Citera
2020-02-11, 10:44
Medlem
Lisa tycker jag verkar skön och vettig , sen gillar man antonia och tjejen som jobbar med produktion.

Dessa är de tre vettigaste enligt mig, sen finns det underhållning i Kim och Alex.

Är det bara jag som hoppas på ett bög knull denna säsong : )
Citera
2020-02-11, 10:46
Medlem
skillad-banans avatar
Hade varit roligt om Sami festade till det, nu sitter han mest i bakgrunden...
Senast redigerad av skillad-banan 2020-02-11 kl. 11:00.
Citera
2020-02-11, 10:54
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Vad gör en 51-åring i det här programmet? Måste dom ha med en person med ålderskomplex också. ålderskomplex https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare/patrik-svensson

Han sökte redan 2003 och var på casting men träffade en kille då så blev inget. Han lever drömmen där inne, en fjortis i sitt beteende.
Citera
2020-02-11, 11:14
Medlem
Citat:
Lisa tycker jag verkar skön och vettig , sen gillar man antonia och tjejen som jobbar med produktion.

Dessa är de tre vettigaste enligt mig, sen finns det underhållning i Kim och Alex.

Är det bara jag som hoppas på ett bög knull denna säsong : )

Underhållning i Kim? Helt vice versa för mig, stör mig bara på kurden wannabe Conchita Wurst, sen bög knull? Du måste skämta hoppas att det inte blir nå bög knull! (men skulle inte förvåna mig om Patrik och Kim kör på)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in