Citat:
Ursprungligen postat av
cleasson.johanna86
Finns det fler delar i Thomas Cook som går att sälja, eller är "allt klart" nu när Ving går till Stordalen och varumärket Thomas Cook till kineserna?
Den belgiska delen, Neckermann, köptes av ett spanskt bolag (Vamos) om jag fattat rätt.