Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Isf är det något fel i systemet. Men är du verkligen säker att det är så det gått till? Har själv missat några gånger med dubbletter som följd. Kanske för att man ju ibland KAN gå tillbaks till inläggsskrivande utan problem -- om man t ex får för sig att snabbt kolla en grej på aftonbladet.se i samma fönster man är i.
Tillägg, nu när jag tänker efter så har det hänt att jag har använt bakåtkappen när jag har skickat iväg ett inlägg, och kommit på efteråt att jag behöver ändra något i inlägget. Eftersom det ursprungliga inlägget inte dyker upp direkt i flödet/tråden, så har jag ibland använt mig av bakåtknappen för att komma åt redigeringsmenyn och ändra det jag behöver ändra. Detta kan i sin tur ha registrerats som ett nytt inlägg. Även om bakåtknappen tog mig tillbaka direkt till redigeringsmenyn till det gamla inlägget. Fast jag är inte helt säker på detta. Samt att det endast sker, när man använder sig av bakåtknappen. Men det är något som man kan vara uppmärksam på framöver.
Om det stämmer så är det märkligt att det skapas en dubblett av inlägget, varje inlägg har väl en specifik kod/länk?