2006-05-14, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boj
man kan inte bli mer nedstängd än nedstängd men återhämtnings processsen blir värre, biverkningar osv räkna med att det blir värre ju längre du e på.

kör hellre 500IU eod i en vecka dvs 3 gånger =)

Gjorde så klumpig lösning (1500iu/ml) den här gången men jag ska prova nästa cykel! Nu har jag sömnproblemen börjat komma samt spontana erektioner som heter duga.. fint att frugan kommer hit nästa vecka!

Du Boj, vad använder du för att förebygga stretchmarks?
Citera
2006-05-14, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scumfuck
Du Boj, vad använder du för att förebygga stretchmarks?

inget faktiskt, finns väl inget som funkar va ja har förstått =(
Citera
2006-05-14, 12:51
Medlem
Citat:
inget faktiskt, finns väl inget som funkar va ja har förstått =(

Har hört att det ska finnas produkter som gör huden mer elastisk och minskar risken för stretchmarks.. när man väl fått dom är man dock fuckad. Börjar se förjävligt ut mellan min armar och bröst
Citera
2006-05-15, 10:26
Bannlyst
Citat:
Har hört att det ska finnas produkter som gör huden mer elastisk och minskar risken för stretchmarks.. när man väl fått dom är man dock fuckad. Börjar se förjävligt ut mellan min armar och bröst

samma här men det e för sen för mig det blir inte värre skulle ja tro ska inte upp så mkt mera i vikt.
Citera
2006-05-17, 13:10
Medlem
Ser förjävligt ut på mig, och har har många kilon kvar..
Citera
2006-05-17, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ser förjävligt ut på mig, och har har många kilon kvar..

dom bnyter färg sen så det inte syns lika mkt men visst dom kommer alltid finnas man får väl se det som resultaten av en lyckad kur
Citera
2006-05-17, 14:31
Medlem
Citat:
dom bnyter färg sen så det inte syns lika mkt men visst dom kommer alltid finnas man får väl se det som resultaten av en lyckad kur

Mitt stora var ljust och fint tills jag gick på kuren, nu är det knallrött och 2cm längre..
Citera
2006-05-19, 18:37
Medlem
Ändrar upplägget lite, 800mg/E3d.
Citera
2006-06-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ändrar upplägget lite, 800mg/E3d.

Hur gick det här då, klar med kuren? resultat?
Citera
2006-06-14, 18:37
Medlem
Klar? PAH! Ska köra 5-6 veckor till iaf, slänger in Tren A snart. Det skjuter på bra men jag ligger på lite kolhydrater, hade nog kunnat ökat mer om jag ökat vikten lite.. men duktig hård nu
Citera
2006-06-18, 03:11
Medlem
Kommer, med början nästa, köra sista veckorna med Tren A 350mg/ew. Låg dosering och snabb ester, mest ett kul försök för att se hur jag pallar Tren inför nästa kur. Återkommer med resultat och biverkningar.. Just ja, blir även 50mg Winny/ED..

Så, 1600mg testo/ew, 350mg tren/ew och 350mg Winny/ew..

Ska börja skissa på nästa kur, blir "bread and butter" från höst och över vinterhalvåret, delat på två kurer.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in