2019-09-16, 11:10
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Flashbacklagg.. skriver om mitt inlägg.

Vad du tror the law of attraction är, är inte vad du tror att det är.

Det är främst ett verktyg/förståelse att relatera till omvärlden i sitt känsloliv.

Igenom att förändra hur man bemöter andra kommer andras bemötande att förändras.

Det går inte att önsketänka sig till winningstreaks i hasardspel, det är en fråga om spelförståelse, taktik och ”tur” (tur som ej påverkas av önsketänkande).

Så förstår din frågeställning men vill peka på vad som är relevant.

Man kanske blir mer empatisk eller inser hur dumt man behandlar andra efter insikter på cb, vilket i sin tur gör att man bemöter andra bättre vilket gör livet bättre för en själv.

Jo jag känner till mycket angående LOA. Det handlar enligt mig i huvudsak om att uppnå och vidmakthålla en hög energinivå. Se dawsons vibration chart

https://i2.wp.com/www.thinksmarterworld.com/wp-content/uploads/2017/10/Dawkins-Energy-Vibration-Chart.jpg?ssl=1

Nyttjar man momentumet i CB rätt tror jag man kan påverka utfall pga kvantfysiska faktorer
Citera
2019-09-16, 11:34
Medlem
Fraktalbanans avatar
Tror mer att det handlar om att man skiftar mer från logiskt tänkande till känsloorienterat. Jag gillar att röka när jag fiskar och tycker jag fångar mer då. Tror att särskilt män har känslostyrda delen mer avgränsat för oss och gör saker och ting svårare och mer eftertänksamt än vad det behöver vara. Följer man bara sin magkänsla utan att tveka emellanåt kan det ge bättre resultat.

Tycker också att man faktiskt hittar lösningar på relationsrelaterade saker när man rökt som man inte kunde se innan även fall svaren varit väldigt enkla.
Citera
2019-09-21, 19:43
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Tror mer att det handlar om att man skiftar mer från logiskt tänkande till känsloorienterat. Jag gillar att röka när jag fiskar och tycker jag fångar mer då. Tror att särskilt män har känslostyrda delen mer avgränsat för oss och gör saker och ting svårare och mer eftertänksamt än vad det behöver vara. Följer man bara sin magkänsla utan att tveka emellanåt kan det ge bättre resultat.

Tycker också att man faktiskt hittar lösningar på relationsrelaterade saker när man rökt som man inte kunde se innan även fall svaren varit väldigt enkla.

Hög energi känslor kan, alignade med de högre chakran är ju lite speciella. Möjligtvis kan man genom att ha aktiverat dessa mha cb styra vad som händer / utfall
Citera
2019-09-24, 19:30
Medlem
Synsk skulle jag nog inte säga. Kanske har man blandat ihop "synsk" med "vanföreställande".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in