Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Så om jag fattar dig rätt menar du att förutom att hans exfru bevisligen velat döda honom i flera år och försökt leja torpeder förut, så har han dessutom varit så dålig advokat att hans klienter skulle vilja skicka torpeder på honom?
Det första vet vi ju stämmer - det om ex-frun. Vad får dig att tro att klienter också tänkt likadant? Varför ska just H vara utsatt för torpeder från 2 håll? Advokater brukar väl inte bli skjutna och dödade i vårt land? Men just H kan enligt dig hotas från 2 håll. Att det alltså inte alls är troligt i detta fall att ex-frun är den skyldige trots hennes bakgrund.
Jag kör med Ockhams rakkniv: dvs att den som bevisligen försökt leja torped förut också är den som gjort det igen. Ja, jag vet. Jag tar den enkla vägen. Många gånger leder den rätt.
Finns inga bevis ang detta påstående som framförts under pågående vårdnadstvist.
Ganska vanligt att försöka svartmåla den andra parten med olika myndighetsmedel.
Läs domen den finns länkad, blir så amatöristiskt tråd med felaktiga uttalanden hela tiden.