2019-08-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackalackaa
e du född under en sten? lr en svensson

ska va snäll mot dig du e säkert ba en svenne, lyssna ska förklara
när du ska klippa nån så rekar men

jani d betyder du har koll span de som när man färr i tiden klippte värdeDP

shonon hade pris på sitt huve han sitte rpå mkt o lite annat skit dom klippte hans wifey för o knulla han grovt de klart han kmr aksa när han ser gunnen som ska ta hans sista andetag

iaf shonon e oskyldig o snuten kmr ha svårt me o hitta han han e snart utomlands d borde dom veta
Ja är svenne och håller med dig i mycket, det gör nästan alla som bor i de här områdena men politikerna har inte velat lyssna för de bor inte där nej, men tror du att det var meningen att de skulle mörda hans fru innan allt drog igång?
Citera
2019-08-29, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslickarn
Kan någon sammanfatta vad som är känt i dagsläget?

GM trolig arab/neger? Den häktade verkar vara arab men det var inte han som sköt? Två GM eftersöks?

spelar ingen roll han va neif kmr hämnas hans heder står på spel de räcker me att du har hjälpt till minsta sätt

ja tror hans morsa kmr bli våldtagen i röven o filmad han e 19 man tänker inte smart då dom har gjort en grov tabbe vilket som
Citera
2019-08-29, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Är det N*cola Grub*s*c? Han som greps och satt häktad för mordet på Ashkan moayed? Det finns en videofilm som visades för allmänheten när mördarna jagade Ashkan inne på Gogo grill på Mobilia. Grub*s*c var med i den inre cirkeln av M-falangen om jag förstått det rätt. Finns det bilder på honom?

Edit. Jag tog fel på person. Det är en annan Nicola som var med i brottsutredningen i mordet på Ashkan. Inte denna Grub*s*c, och han var inte heller med i M-falangen.

Set finns 3 Nikola och alla är i samma lag, nikola bond, nikola grubisic, nikola franke
Citera
2019-08-29, 16:28
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

shonon hade pris på sitt huve han sitte rpå mkt o lite annat skit dom klippte hans wifey för o knulla han grovt de klart han kmr aksa när han ser gunnen som ska ta hans sista andetag

Och varför hade han ett pris på sig..?
Citera
2019-08-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Och varför hade han ett pris på sig..?

han har lekt mangaz innan o ge sig på en kvinna för en blatte är ett stort stort straff dom vill att han ska leva me de tills han antingen hänger sig själv dom vill ge hans grova skuldkänslor för de kmr knulla han så länge han andas på denna planet

han kmr inte snacka för han e de ni kallar för " aktiv" comprende ? som aina borde ni fatta va ja menar
Citera
2019-08-29, 16:34
Medlem
Citat:
mannen media skriver massa skit, ja kmr ihåg när vi låg i konflikt me ett annat gäng de va massa skriverier i media massa skit snack också

polismästarn givk ut i tidningen nör vi internt löste de o tog åt sig äran

svennar satt runt köksbrdet o klappa händerna

djungeln har sin egna lag, sen har vi odjur i djungeln utan lagar

ja e rädd att de här ska skapa nått fucking nytt vi blattar har en kultur so inte ni har för våra kvinnor e vårt allt vi e känsliga om de här e en fucking ny trend kmr de bli kaos i landet

ja hoppas innerligt att de inte sprider sig

Citat:
åklagaren måste släppa dig om dom inte har tillräckligt med bevis o ta t en tingsrätt

n sak måste ni fatta många kan rättssystemet i har åkt in o ut sen unga vi vet vi lär oss i kåken

vi utnjyttar systemet o ingen ändrar de ända politiker gör pga av deras okunskap e o öja straff för brott som inte ens e aktuella kan ge ett ex

ja har en tabanja o ska klippa nån, när ja torksar blir ja misstänkt för mord inte grovt vapenbrott

ett annat ex, om ja ska råna en guld affär o säger ett ord t kassärskan blir de grovt rån

om ja går i affären raka vägen o slår sänder o tar grejer utan o säga ett ord blir de rån av normal graden

sverige e efterblivet på många sätt kalla de för va ni vill men ni ger utrymme för många o bete sig såhär
Om alla yrkeskriminella skriver som du, då begriper jag att försörjningen med nödvändighet måste komma från brott. Ang den häktade får vi hoppas att han kvittrar. Nyss utkommen från ett års häktning. Hur korkad är han inte?
Citera
2019-08-29, 16:35
Medlem
Citat:
de e exakt en sån attityd som gör att ens hat växer din mammaknullare

aa tyvärr men ni e för tröga för o fatta

laak åk t förorterna fråga oss som e födda här ifall vi vill ha flyktingar i våra områden svaret e NEJ

men ni lyssnar inte, ni e glada nu för nu skjuter blattar mot blattar ja svär på mina andetag de kmr o ändras o ja vet att när svenne barn blir klippta då kmr något göras åt saken

för er e vi bara en billig arbetskraft som ska ta över bajs jobb o ta hand om era gamla på fkn ålderdomshem laak knulla er o era föräldrar o era döda era horbarn
men vänd på ditt resonemang, varför skjuta ihjäl nån alls..
hur kommer det sig att du inte tänker och tar tillvara på möjligheterna,
skola utbildning?
Alla har möjlighet att nå långt med att satsa på studier, bara man vill och har ett mål..
Du kan inte anklaga andra medborgare, för att vissa ungar i förorterna inte förstår att lära sig skillnad på vad som är rätt och fel !
Många medborgare kan också ha startat sitt yrkesliv med dåligt betalda skitjobb, men sedan kämpat vidare med studier för att nå bättre jobb.
Jag tycker du behöver ställa frågorna till dig själv vad du kan göra för att få ett bra liv,
istället för att spy bitterhet över folket här.
Invandrare likväl som andra kan nå hur långt man vill om man bara tänker till
och har lite driv och målinriktning.
Och sluta tro att det är coolt att välja livsstils-kriminella banan.
Alla normalt tänkande individer vet att det brister hos de som tror det är coolt att använda pistol och ge sig på kvinnor.
Citera
2019-08-29, 16:38
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Jag är inte så insatt i juridik, men hur kan en advokat ens försvara sådana människor? Har dem ingen moral i sig?

"19-åringens förnekar brott. Hans advokat Therese Ståhlnacke yrkade på att hennes klient skulle försättas på fri fot.

– Jag är besviken men inte förvånad, säger advokat Ståhlnacke efter häktningsförhandlingen.

Hon menar att det egentligen inte finns något som stödjer åklagarens påståenden.

– Jag har bett om att utredningsåtgärder vidtas, som man inte har gjort. Dessa hade avskrivit min klient helt. Han har alibi för själva mordhändelsen. Vid husrannsakan i hans bostad hittades ingenting, säger Therese Ståhlnacke."

Alla har rätt till en advokat och advokaten måste såklart göra sitt jobb.
Citera
2019-08-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Set finns 3 Nikola och alla är i samma lag, nikola bond, nikola grubisic, nikola franke

Ok, tack. Sen finns det en som heter Nikola Djordjevic som var en av de två som greps för mordet på Ashkan moayed. Denna Nicola var med i den inre kärnan av M-falangen. Men det är OT. Den intressanta av alla dessa Nikola är då alltså Grubisic som bor i Helsingborg och som figurerat i flera mordutredningar i Malmö. Kan han vara en av de MGM på Sergels väg?
Citera
2019-08-29, 16:41
Avslutad
Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Apropå de eskalerande dödsskjutningarna och tillgången till vapen, så är det ingen som nämner Öresundsbron. Sedan den byggdes måste det ha vällt en massa skit in i landet, åtminstone innan 2015.
Citera
2019-08-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Apropå de eskalerande dödsskjutningarna och tillgången till vapen, så är det ingen som nämner Öresundsbron. Sedan den byggdes måste det ha vällt en massa skit in i landet, åtminstone innan 2015.

kmr nte enbqrt in därifrån
Citera
2019-08-29, 16:49
Medlem
SUMMAN AV KARDEMUMMAN:

”Pengar köper inte lycka”

Han var med på ett rån som gav ett byte på runt 62 miljoner danska kronor. Hur ska dessa pengar någonsin kunna göra honom hel som människa och någonsin lycklig igen?! Karma is a bitch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in