2019-08-28, 22:02
Medlem
EdwardCarnbys avatar
Pappan tappar sitt barn i flykten, han springer vidare. Mamman plockar upp barnet och blir sedan nerskjuten när hon försöker fly. Allt enligt vittnesuppgifter i pressen KVP just nu.

Det ör dags att stoppa dessa idioter. Vi börjar med att ta fram allt vi kan om pappan NAIEF ADAWI som är skriven på Sergeantgatan 25 i Malmö. Han har trots att mor till hans barn tagit kulor för honom INTE försökt att skydda dem, han har inte ens hjälpt Polisen. Han borde nu ha förstått att det är dags att vända detta. Var är han? Vem hänger han med? Vad gör han?

Om mer kommer upp till ytan gällande honom vet vi snart vilka idioter som sköt. Dessa skall BORT från Malmö, helst till ett turkiskt fängelse eller 6 fot ner i jorden.
Citera
2019-08-28, 22:03
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Läs hela artikeln.
https://www.expressen.se/kvallsposten/nya-detaljerna-om-mordet-pa-smabarnsmamman/

Ja det första man ser är en intevju där Jerzy Sarnecki säger återigen att vi bara ska ta de...luuuuung som vanligt!

Kan ingen skjuta av den j-eln ist?

Han har ljugit en hel befolkning rakt upp i ansiktet med "lögn ,förbannad lögn och statistik" i decennier nu!

LÅT DET RÄCKA NU!

Ett till snedsteg av herren:https://www.expressen.se/tv/nyheter/brottscentralen/silbresky-om-straffrabatt-jag-kommer-att-fa-fel/
Senast redigerad av Erik Öst 2019-08-28 kl. 22:25.
Citera
2019-08-28, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Enligt media tog hon upp barnet och försökte springa iväg. Men hanns ifatt och blev skjuten.
Kan folk ta och ex vis läsa artikel i Expressen nu? Jag säger inte att det är fakta, men det är allt vi har.

Hur fan kunde skytten hinna ifatt henne.???
Såg ni hur clownen sprang.!!!
Benen rörde sig, men han kom ju ingen vart.
Det såg ju inte klokt ut.....
Citera
2019-08-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja man kan ju sluta att vädja till de kriminella. DET om något undergräver förtroende och respekt.
När man uttryckligen i flera olika media gått ut och vädjat till de kriminella - förstår du inte hur SJUKT det är? Vilken bild av polisen det ger? Och inte FAN bryr sig gangster-Ahmed när Pelle-Polis vädjar. Gangster-Ahmed skrattar åt den pinsamma polisen och får ännu mindre respekt för honom.

Nej det är inte sjukt alls. Det är DU som tycker det. All info de kan få är bra för polisen. Om du skrattar åt polisen så är det din sak. Ingen som bryr sig om det.
Men att polisen söker mer info ja det är bara bra. Så dom kan bilda sig en ordentlig bild av det hela.
Citera
2019-08-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Hur fan kunde skytten hinna ifatt henne.???
Såg ni hur clownen sprang.!!!
Benen rörde sig, men han kom ju ingen vart.
Det såg ju inte klokt ut.....
Hon bar ett barn och blev skjuten bakifrån. Jävligt modigt. Inte lätt att komma undan då.
Citera
2019-08-28, 22:06
Medlem
En sak tycker jag är lite konstigt. Om han visste att han hade en hotbild över sig, varför hade han inte en skottsäker väst och var beväpnad med skjutvapen? Mycket tyder på att han inte fått något direkt dödshot mot sig tidigare och inte riktigt var beredd på att bli beskjuten, även om han reagerade snabbt när han såg gärningsmännen. Det kan betyda att han själv inte vet säkert till 100% vilka det är som ligger bakom?
Citera
2019-08-28, 22:07
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Kan skytten varit så påtänd att han tog fel? Han såg pappan komma ut med barnet, men missade att det var mamman som tog upp det tappade barnet.
I sin stressade knarkdimma och rånarluva såg han bara en person med barn i famnen och antog att det var pappan....

Har också tänkt i dom banorna. Han verkar ju inte haft nån vidare koll på situationen med tanke på att han sen sprang till fel flyktbil.
Citera
2019-08-28, 22:08
Medlem
Den-sistaMINUTENs avatar
Då den store dragan joksovic sköts på solvalla av en finnig snorunge trodde alla att finnens dagar varv över innan Dragan ens hunnit begravas. Mig veterligen så lever han helt öppet och till och med skrivit en bok om skotten som fällde Dragan...
Citera
2019-08-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Även om han sjunger ut eller inte så spelar det ingen roll för huruvida han ska överleva. De kommer knäppa honom förr eller senare. De kommer jaga, med eller utan skyddad identitet på N

Ja, fast om han vet vilka det är som jagar honom så kommer han säkert börja attackera dom. Då får vi ju se vem som knäpper vem. Det återstår att se.
Citera
2019-08-28, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
ptja, vi får väl se om han får rätt här då. Är ju en 50/50 chansning. Jag säger att mördaren åker dit. Är jag bättre än GW om jag får rätt?

https://elisabethoglund.se/blogg/kan-man-lita-pa-vad-leif-gw-persson-sager-han-hade-38-sakfel-berattelsen-om-kakelugnsmordet/

Fast.

Är inte det där lite orättvist?

I exemplet prövas GWs minnesförnåga. ”Björkved” istället för ”Barrved”. Osv.

I det här aktuella fallet prövar vi väl hypoteser, vad som kan ha hänt och vad som kan hända?

Själv tycker jag nog att det föreligger en viss skillnad.
Citera
2019-08-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Man önskar ju att han ska ta sitt förnuft till fånga och sjunga ut till polisen. Men likt hans fiender är även han själv en person som är beredd att döda. Om du har läst hans kriminella historik så förstår du att han inte är någon som backar undan. Han funderar säkert redan på hur han ska hämnas och rustar för krig. Han har tydligen rätt mycket cash från Bröndbyrånet och han har säkerligen tunga kontakter kvar inom den kriminella världen. Han var en av dom tongivande i K-falangen under kriget med M-falangen för tio år sedan. Sedan gick han över till M-falangen. Han är van vid krig. Det kommer säkert ta ett tag eftersom det är så stor utredning med stora resurser, men när det lugnat ner sig så kommer det komma hämndaktioner i framtiden.

Finns det bild på NA
Citera
2019-08-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den-sistaMINUTEN
Då den store dragan joksovic sköts på solvalla av en finnig snorunge trodde alla att finnens dagar varv över innan Dragan ens hunnit begravas. Mig veterligen så lever han helt öppet och till och med skrivit en bok om skotten som fällde Dragan...
Han sitter ju i fängelse😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in