Citat:
En hel del stämmer in på alpha-gal-allergi, som man får via fästingbett, andra har jag inte sett.
Ont i lederna, speciellt höfterna, ömma revben , fötter och händer som ”somnar” ryckningar/stickningar i ansiktet på höger sida, problem att gå ibland och börjar halta också på höger sida mest även om jag har ont i båda höfterna. Nack och axelsmärtor , ”ringade ljud” i öronen ett tag trodde jag de var tinnitus tills jag läste att man kan få de av borrelia med.. samma sak med att jag har svårt att kissa väldigt ofta låser de sig även om jag är kissnödig så går de antingen inte alls eller bara lite. Och det har jag sökt hjälp för men dom kunde inte komma fram till varför. Fått diagnosen ledgångsreumatism felaktigt för många år sen o den tog dom bort när jag inte svarade på medicineringen och inte heller visade positivt på blodprov .
Varit en massa ut och in i sjukvården, men får liksom aldrig ett svar. Har leder som svullnar , ofta illamående , frossa o feber både över o undertemp som kommer men försvinner ganska snabbt men ändå ofta, hjärtklappning, skakningar,yrsel, mycket svängningar i humör och känslor och ofta ångest m.m utan att veta varför. Problem med sömnen antingen sover för lite eller för mycket men är ändå konstant trött.
Ska röntga nacke ,bäcken,rygg och höfterna om nån vecka då neurologen tycker de behövs men så fort jag nämnde något om borrelia viftade han bara bort det trots att han själv inte kan hitta vad det är 🤔
Varit en massa ut och in i sjukvården, men får liksom aldrig ett svar. Har leder som svullnar , ofta illamående , frossa o feber både över o undertemp som kommer men försvinner ganska snabbt men ändå ofta, hjärtklappning, skakningar,yrsel, mycket svängningar i humör och känslor och ofta ångest m.m utan att veta varför. Problem med sömnen antingen sover för lite eller för mycket men är ändå konstant trött.
Ska röntga nacke ,bäcken,rygg och höfterna om nån vecka då neurologen tycker de behövs men så fort jag nämnde något om borrelia viftade han bara bort det trots att han själv inte kan hitta vad det är 🤔