2019-08-22, 14:25
Medlem
KansasCityFagots avatar
Var kan man få tag i startlistorna till V65 på 80-talet? Jag skulle vilja fräscha upp minnet med hästar som deltog i V65 när travsporten fortfarande var intressant. Är de gamla travprogrammen offentlig handling och har sparats digitalt för enkel åtkomst via webben?

Startlistor till de olika travbanorna på 80-talet skulle också vara intressanta.
Citera
2019-08-22, 14:51
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glidingplaza
Vad du ljuger. Säg bara att du har uppfunnit en tidsmaskin.
Ditt svar är obegripligt med hänsyn tagen till trådstartens frågeställning.

Jag är dock säker på att du vill väl med ditt svar så du får chansen att omformulera det så att det blir begripligt.
Citera
2019-08-22, 14:55
Medlem
john-silvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot

Jag är dock säker på att du vill väl med ditt svar så du får chansen att omformulera det så att det blir begripligt.

Han skojade nog, "du vill ha listorna för att du ska resa tillbaka med din nya tidsmaskin och vinna pengar"

Testa att ta kontakt med ATG https://www.atg.se/hjalp/atg-kundservice
Citera
2019-08-22, 14:56
Bannlyst
Citat:

Vad är du för liten myra att ta ton här Hahahaha... Snacka med gubbarna på ATG dom löser startlistorna så nu kan vi spika igen skittråden
Citera
2019-08-22, 15:02
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-silver
Han skojade nog, "du vill ha listorna för att du ska resa tillbaka med din nya tidsmaskin och vinna pengar"

Testa att ta kontakt med ATG https://www.atg.se/hjalp/atg-kundservice

I så fall skulle jag ha frågat efter startlistorna ett par år tillbaka i tiden då vinsterna var högre. Dessutom skulle jag komma tillbaka till nutiden med sedlar från 80-talet som var ogiltiga om jag reste med tidsmaskin. Exempelvis den bruna femkronorssedeln med kungen med turban på skallen, vem det nu var.

Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Vad är du för liten myra att ta ton här Hahahaha... Snacka med gubbarna på ATG dom löser startlistorna så nu kan vi spika igen skittråden

Jag vill inte "snacka med gubbar" utan ta del av offentliga handlingar på webben som det anstår ett digitaliserat land anno 2019.
Citera
2019-08-22, 15:39
Bannlyst
Citat:
Jag vill inte "snacka med gubbar" utan ta del av offentliga handlingar på webben som det anstår ett digitaliserat land anno 2019.
Som både gammal travkung och kusk så kan jag säga att en sådan sida existerar ej. Snacka med gubbarna på ATG dom löser listorna åt herrn.
Citera
2019-08-22, 16:48
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Som både gammal travkung och kusk så kan jag säga att en sådan sida existerar ej. Snacka med gubbarna på ATG dom löser listorna åt herrn.
Om du nu är en sådan fantastisk travkung som du påstår dig vara kan du säkert räkna upp några stjärnor från gulddivisionen från tidigt 80-tal.
Citera
2019-08-22, 18:24
Bannlyst
Citat:
Om du nu är en sådan fantastisk travkung som du påstår dig vara kan du säkert räkna upp några stjärnor från gulddivisionen från tidigt 80-tal.
Oj, ja, du var knappt född då kanske men tidigt 80-tal var jag som mest aktiv inom travet. Starta en tråd så ska jag redovisa följande i den.
Citera
2019-08-22, 18:42
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Oj, ja, du var knappt född då kanske men tidigt 80-tal var jag som mest aktiv inom travet. Starta en tråd så ska jag redovisa följande i den.
Håll tillgodo: (FB) Vilka var det svenska travets största stjärnor under 1980-talet?
Citera
2019-08-22, 20:46
Moderator
vfs avatar
Har ni glömt Legolas? En av största, jävlar vilken häst, vann många lopp i rad.
Citera
2019-08-25, 14:19
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Var kan man få tag i startlistorna till V65 på 80-talet? Jag skulle vilja fräscha upp minnet med hästar som deltog i V65 när travsporten fortfarande var intressant. Är de gamla travprogrammen offentlig handling och har sparats digitalt för enkel åtkomst via webben?

Startlistor till de olika travbanorna på 80-talet skulle också vara intressanta.

Har du skapat en tidsmaskin!? Tips är att kolla upp Lotto i så fall. Men vinn inte typ 3 i rad då kommer de fatta att något är skumt. Kanske patent på maskinen är värd mer, men tänk på att USA kommer åka tillbaka och "uppfinna den" innan dig vilket kommer bli en classic time travel fuck over. Så du kanske får gardera dig på något sätt, vet inte hur.
Citera
2019-09-08, 15:35
Medlem
Nej. Det finns inga sådana sidor. travsport.se går inte särskilt långt tillbaka i tiden. Det går knappt att se 90-tals-stjärnornas tidiga starter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in