revansch för Adrian efter den där straffen, som jag fortfarande tycker var sjukt soft tills jag ser en repris som säger något annat. Vinnare av Europeiska supercupen för fjärde gången då! Gött!
Kändes upplagt för att Abraham skulle missa den, såg väldigt osäker och nervös ut innan signalen, som om han inte alls bestämt sig var han skulle skjuta.
Liverpool hade den bättre målvakten idag, Kepa för svag i händerna, borde ha räddat två stycken straffar idag.
Minns att han släppte minst ett sådant mål i straffläggningen mot Manchester City där han var nere med händerna som inte orkade hålla emot. Ingen vidare straffmålvakt.
Minns att han släppte minst ett sådant mål i straffläggningen mot Manchester City där han var nere med händerna som inte orkade hålla emot. Ingen vidare straffmålvakt.
Ja, precis den straffläggningen som jag hade i tankarna också där jag tyckte att han borde ha räddat någon straff. Behöver träna upp styrkan i händerna så han orkar trycka ut bollen.
Tråkigt att det avgjordes på straffläggning. Jag anser dock att en vinst för Liverpool är rättvist sett över 90+30, har fler skott på mål och farligare målchanser sett över hela matchen. Chelsea gör bara ett spelmål idag. Kudos till Chelsea dock som gör en stark insats, de kan nog bli att räkna med i ligan.