2007-07-28, 11:54
Medlem
SamBams avatar
Jag hjälper väll norskan / normannen.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=306627&highlight=ola+rapace
Citera
2007-07-28, 12:55
Bannlyst
Han har en hyfsad stor kuk!
Varje fall enligt en tjejkompis som jag såg filmen tillsammans med
Citera
2007-07-28, 14:08
Medlem
illums avatar
Sammanslagen med tidigare tråd. // Mod
Citera
2008-04-04, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Var det någon som såg honom i soffan på nyhetsmorgon i morse? Han såg ju riktigt kokt ut, glodde på Anja Lundqvist pattar och vifta med händerna som en riktig pundare, han satt och flina för sig själv hela tiden. Var det bara jag som uppfatta det så?

han är ju bra skådis. men som många i den branschen så tar de ett och annat både då och då. det är antagligen för att de ska orka prestera bra trots sömnbrist. på den vägen är det nog, man skapar sig lätt ett beroende på uppåttjack liksom. känner inte honom precis men genom vän. säger bara låt honom vara. hans barn förtjänar inte att höra massa skvaller om sin pappa.
Citera
2008-04-04, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smartypants
Va? Är han sinnesjuk? Byter han från Norell till att heta Rapace?

Ola Aprace: Nu jävlar, skall ni få höra: "BraaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaAAaAaAaa..a..p" Ja, fy fan, den var inte dum.
Noomi Aprace: Men snälla Ola, ingen VILL tävla i rapning med dig"
Ola: Dom vet att jag alltsid vinner! Aj äm dö champinjon! Jag är världens rap ace!
Noomi: Nu är det nog med sprit för i kväll!
Ola: Men...nääää..... <surar>
Hahaha!

Rapace låter lite mera "Gringo-Latte-Sverige" än Norell, som klingar schlagerfestival.

Men jag är besviken över att det uttalas "Rapass" med två korta a:n,
jag tycker verkligen att det bör uttalas "Rapatche" med uttal som R + Apache (indian) vilket gör namnet mer hemlighetsfullt och spännande.

Annars kan man ju som du och andra i tråden komma på namnvarianter:
Aprace
RapeAss
Rapacé
Raaap-ass
Rap-Ace
osv
Citera
2008-09-10, 11:26
Medlem
Ola Rapace i Nyhetsmorgon TV4 10/9

Hej! Är det någon som sitter på videoklippet där Ola blir intervjuad i nyhetsmorgon på 4:an? Enl. kollegor så körde han en jävligt skön stil o var allt annat än lätt att snacka med..
Citera
2008-09-10, 11:35
Medlem
schabo-labos avatar
Skulle också vilja se, hans ska tydligen vara biff nuförtiden.
Citera
2008-09-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Skulle också vilja se, hans ska tydligen vara biff nuförtiden.

Ja, fast nu ska han tydligen köra teater som nån pundare o då funkar det ju inte med biff stilen så han ska ha hårdbantat.. Eller snarare svultit.
Citera
2008-09-10, 12:41
Medlem
Varsågoda:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.622759
Citera
2008-09-10, 12:50
Bannlyst
haha ,
- Det är säkert massor med människor på er redaktion som tar tjack.
Citera
2008-09-10, 13:04
Medlem
rambergsjesuss avatar
Tyckte han var helt ok, det är fullt förståeligt att han går på offensiven så fort det kommer tramsfrågor om honom som person som egentligen bara platsar i skvallerblaskorna. Han är ju där för att prata om sitt skådespeleri och inte om sitt privatliv och hur han är som person.
Citera
2008-09-10, 13:07
Medlem
Jag irriterade mig på att det var så uppenbart vart programledarna ville komma med sina frågor. Frågade om hur man gestaltar en person som går på amfetamin och ville förstås att han skulle berätta om sitt egna förhållande till droger men de vågade inte ställa frågan om det förflutna rakt ut. Tyckte det var ganska roligt när den manliga programledaren sa "om den blir av" när de precis snackat om hur hårt han gått in för rollen som boxare i den kommande filmen.

Blev dock lite besviken efter liknelsen med Stalin och svensk filmindustri. Trodde det skulle vara en känga mot subventioner men så var det väl för att filmerna han själv är med i inte får bidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in