2019-08-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Nej de fd medlemmarna, och de åkte dit snabbt.

Jaha vad heter dom då? Vad var deras positioner i rörelsen? Du verkar vara insatt.
Citera
2019-08-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Tycker mig även ha identifierat Marcus Hansson från Lomma (han med det tussiga håret mellan Lund och Rydberg på bilden). Skulle eventuellt kunna röra sig om Magnus Wardmo också, men nääe, tror fan inte han är välkommen i Klas klubb. Eller? Rätta mig gärna om jag har fel.

Magnus Wardmo är det inte. Han är kvar i NMR och är chef för näste 7:

https://www.nordfront.se/just-nu-nordiska-motstandsrorelsen-i-stockholm.smr
Citera
2019-08-21, 18:40
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Jaha vad heter dom då? Vad var deras positioner i rörelsen? Du verkar vara insatt.
Viktor melin, fd gruppchef näste 2, lämnade med 2 andra för de tyckte att NMR inte var militanta nog. Inledde en bombkampanj och torskade snabbt. Han torskade även ett finger efter som han.....
Citera
2019-08-21, 18:44
Medlem
Citat:
Viktor melin, fd gruppchef näste 2, lämnade med 2 andra för de tyckte att NMR inte var militanta nog. Inledde en bombkampanj och torskade snabbt. Han torskade även ett finger efter som han.....

Då var dom ju inte medlemmar när det skedde alltså? Alltså har ingen i Nordiska Motståndsrörelsen utfört ett bombdåd.
Citera
2019-08-21, 18:49
Medlem
Mr.Kongs avatar
Citat:
Tycker mig även ha identifierat Marcus Hansson från Lomma (han med det tussiga håret mellan Lund och Rydberg på bilden). Skulle eventuellt kunna röra sig om Magnus Wardmo också, men nääe, tror fan inte han är välkommen i Klas klubb. Eller? Rätta mig gärna om jag har fel.

nej nej.. varken börjesson, hansson eller wardmo. har sagt det igen och säger det igen: det är näste 1 och 8-människor, förutom någon siege-galning här och där och ett fåtal i dalarna.
Citera
2019-08-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kong
nej nej.. varken börjesson, hansson eller wardmo. har sagt det igen och säger det igen: det är näste 1 och 8-människor, förutom någon siege-galning här och där och ett fåtal i dalarna.

Så du menar att t ex Simon Engelin är kvar i NMR? Han har ju försvunnit från Mer Än Ord tillsammans med Olsson och Bergström som frontar på NS-bilden? Engelin tillhör/tillhörde mig veterligen Näste 2, tillsammans med sin sambo och sin storebror f ö. Eller är han en av dom s k "siege-galningarna" du åsyftar?

Hur är det med Robin Boström förresten? Du som har sån koll. Blev han utesluten?
Senast redigerad av ensamemeritus 2019-08-21 kl. 19:26.
Citera
2019-08-21, 18:59
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Melin den jävla tröga fetknoppen.
Men han är ju en karl för sitt ord https://svinstian2.files.wordpress.com/2017/06/yxan-och-blodet.jpg?w=520

Anton verkar ju inte mycket smartare, så alla som hoppas på Klasses nya pojkar skulle börja bomba kan nog lägga ner de runkfantasierna eller hugga av ett finger
Citera
2019-08-21, 19:03
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Så du menar att t ex Simon Engelin är kvar i NMR? Han har ju försvunnit från Mer Än Ord tillsammans med Olsson och Bergström som frontar på NS-bilden? Engelin tillhör/tillhörde mig veterligen Näste 2, tillsammans med sin sambo och sin storebror f ö. Eller är han en av dom s k "siege-galningarna" du åsyftar?

Hur är det med Robin Boberg förresten? Du som har sån koll. Blev han utesluten?

Han var ju inte i Almedalen även fast han bor på ön, likadant med Shrek hur fan han nu hamnade hos NMR.
Citera
2019-08-21, 19:05
Medlem
Citat:
Han var ju inte i Almedalen även fast han bor på ön, likadant med Shrek hur fan han nu hamnade hos NMR.

Exakt! Därför jag frågar.
Citera
2019-08-21, 19:09
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Exakt! Därför jag frågar.
Det är Boström du tänker på va?
Citera
2019-08-21, 19:14
Medlem
Citat:

Varför tog du bort inlägget? Tog impulserna över och det blev okontrollerbart?

"Om NS skulle exempel demolera en lokal kopplad till extremvänstern eller ett boende för afghaner så skulle det knappt märkas i statistiken"

"Gick ju jättebra sist, hur många år torska dom på?"

Där menar du ju att NMR utfört bombdåd, retard.
Citera
2019-08-21, 19:16
Medlem
Citat:

Ja, precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto