Ja, i dag stannade en bil innan vår gästparkering när jag o en annan br styrelsemedlem stod och pratade vid våra carportar. Han sa, det är henne jag sagt åt att inte parkera på gästparkeringen i tid o otid. Men hon säger att hon inte bor här. Tjej 23 år typ.Saken är den att kommunen köpte en 4a i vår förening. Måste kostar minst 1 1/2 miljon(6000 avgift) o nu placerar arabiska invandrare där. De stod still medans vi prata. Min kollega sa det bor nog fler där nu än tidigare. Vi har helt enkelt inte koll. Men det jag reagera skarpt på var att samtligas blickar från bilen var synnerligen hånfulla o mörka. Synnerligen förmodade farsan i baksätet. Typ : J-la svennar vi rånar er helt på bara kroppen. Det har i vart fall fått mig att tänka gör det jobbigt. Ta bilder med datum på bilen gästparkering å gå in å skrika på kommun att era boende missbrukar vår förening. De där hånfulla blickarna fick mig riktigt igång. Har ni stött på liknande o ert agerande?
Senast redigerad av lone star 2019-08-10 kl. 21:15.
Nej jag rösta SD. Kränkt vet jag inte om jag är. Men lite putt. Skulle jag t ex hitta nån typ som gjorde inbrott i vår förening eller annat sunk skulle jag nog explodera. Helst skulle jag höja våra avgifter så kommunen sålde.😏
Synnerligen dålig! Än värre är kommunalskattefinansierade villor för hushåll för 4
där rum hyrs ut till illegalt hit komna drösvis!
Förtjänsten hamnar INTE i kommunens magra kassakista!
Lögn och bedrägeri är en ny och lönsam födkrok sedan år bakåt,
dock inte för handikappade Olle inte heller för lilla Ebba..
Den ruljangsen sköts till 99,99 % av nysvenskar som anammat gästfriheten
med sin gåva till nya landet!
Så är det dumma svenne, du får betala med lägre värde på din bostadsrätt så att kommunen köpa lyxlägenhet åt lyxflyktingar. Dom här araberna skall åka hem, Sverige är inte deras land och dom har inte skit här att göra. Dom är dessutom lägre stående människor.
Ja, det är ett jävla liv när man bor i hus där nya svenskar förekommer.
Här där jag bor så är ungarna deras ute och ränner vid 22-00.00 på kvällen och ännu senare. Inte tonåringar, vi snackar småungar på 6-9 år. Föräldrarna sitter ute på husets grillplats och kedjeröker o kacklar med varandra, medan ungarna deras spelar fotboll ute på gatan mitt i natten. Vid midnatt jagar de in ungarna sina, medan de själva stannar uppe och kacklar till framåt småtimmarna.
Risiga bilar med mellanösterngapande till musik, nedvevade rutor står på tomgång utanför porten vid ett-två på natten.
Och då bor jag ändå åt farstasvängen, inte direkt Tensta-Rinkeby.
Tror iaf att man har mycket mer att säga till om i en bostadsrättsförening (eller det är självklart) och börjar de leva om och är allmänt störiga och stökiga, förstör eller kräver ekonomiska anslag ur gemensamma kassan så lär ni väl bli kvitt dom till slut ...