Citat:
Ursprungligen postat av
karldenelfte
Jag var klar och gav min version. Den diskussionen har vi redan haft. Skillnaden är att din version bygger på ren konspiration och noll fakta. Det blir lite svårt att hålla en fortsatt livlig diskussion. Jag är inte ute efter att ge en riktig bild av det som hände i Linköping då polisen inte är klar med sin utredning.
Sen vinner du inget på meningslös ad hominem-argumentation.
Fel, du börjar med att hävda att sådant här absolut inte kan hända i små orter som Gävle, där visar jag dig att Gävle och Linköping är jämnstora städer.
Du anser att jag larvar mig för Linköping är sveriges 5e största stad. jag visar sedan att dom trots det i princip är exakt lika stora i invånarantal, du blir tyst sedan.
Sedan fortsätter du lägga fram påståenden som jag hela tiden argumenterar bort.
Här kommer du med ett rent påstående exempelvis;
Citat:
Ursprungligen postat av
karldenelfte
har med kriminella att göra i mc-gäng
Problemet är att du inte törs argumentera för du vet att du skulle gå bet, och när argumenten tar slut för dig(eller ska vi säga dina påståenden argumenteras bort och du bara ser dum ut) så kommer du med "konspirationspåståendet".
Du hade lika gärna kunna sagt att jag var en korkad idiot. Det är ungefär där din nivå ligger.
Men jag diskuterar gärna och lägger fram mina argument jag grundar min teori på så får du gärna bevisa din teori kring mcgäng.
Och så kan vi avgöra vad som verkar rimligt och orimligt med våra teorier? Gissar att du kommer smita den diskussionen.