Citat:
Ursprungligen postat av
Skurtan86
Vilken insättningsmetod använde du?
Astropay, inga problem. Reggade först konto där sen insättning via Trustly till Astropay och sen till mitt spelkonto.
Vann på Sverige -2.5 ikväll men kryddade den tyvärr i en dubbel med Italien -1.0.
Hade fått lite deg med tanke på att Italien ledde i slutet men tyvärr kvitterade Nordmakedonien i typ 80'
Det positiva är att jag nu slipper med verifieringsprocessen (KYC) som man får lägga timmar på. Om man ens får ut något.
Förhoppningsvis kan jag nu hålla mig ifrån betting fram tills spelpaus går ut om ett halvår.