2019-07-29, 17:06
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zognald
Det alla frågar sig är vad GM har gått igenom som framtvingat detta beteende? Finns det någon uppgift om huruvida BO uppträtt rasistiskt?
Trollar du eller är du dum i hela huvudet, på riktigt?
Citera
2019-07-29, 17:11
Medlem
Nestor Xs avatar
Lyssnade just på SR ekosändningen 16.45 och där nämndes inte ett enda ord något om denna händelse. Passar inte in i den propagenda som styr de skattefinansierade bolagen SR/SVT. Om sådant som detta må vi inte berätta.
Senast redigerad av Nestor X 2019-07-29 kl. 17:19.
Citera
2019-07-29, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zognald
Det alla frågar sig är vad GM har gått igenom som framtvingat detta beteende? Finns det någon uppgift om huruvida BO uppträtt rasistiskt?

Du tänkte att BO har gjort en lisebergshälsning?
Är relativt troligt att GM känner sig kränkt av det mesta.
Citera
2019-07-29, 17:18
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmata01
Gissningsvis hade undermänniskan utvisningsbeslut, dådet genererar ytterligare ett par år till i Tyskland på de tyska skattebetalarnas bekostnad. Svensk msm kommer vinkla detta så att det är synd om de med utvisningsbeslut och att de hellre genomför ett brott än att skickas tillbaka...mao det är samhällets fel att de här dåden inträffar.

Samhället har accepterat att dessa krutdurkar går runt på gator och torg när de genast ska tas i förvar i väntan på att utvisningen genomförs. Detta är ytterligare tragiskt dåd till följd av flata godhetsknarkande politiker påhejade av journalister och PK-eliten.
Även jag undrar om det kan vara ett utvisningsbeslut som hänger över gärningsmannen?
Jag tror dock inte att mannen mördade pojkan av skälet att han ville stanna i Tyskland. Jag tror att det istället handlar om en okontrollerad ilska i kombination med lågt IQ och noll i konsekvenstänk.
Citera
2019-07-29, 17:18
Medlem
Overminds avatar
Inte undra på man är paranoid! Fy helvete! Tur man inte använder sig utav tåg!
Citera
2019-07-29, 17:22
Medlem
Snubchurps avatar
Jag börjar betvivla att mångkultur fungerar. I varje fall i större utsträckning. Mångkultur kommer bara fungera när man accepterat den kultur som råder i det land man bosatt sig i.

Här handlar det om en person som hämnas ett land som förmodligen avslagit en ansökan om att Eritreanen ska få stanna i Tyskland. Ungefär som IKEA-mordet. Saken är den att i dessa fall tycker vänstermänniskorna att det är offret det är synd om. Eller ja, så länge det är MENA-folk är det oftast synd om GM enligt vänsterliberalerna.
Citera
2019-07-29, 17:23
Medlem
Det jag undrar är, varför slog ingen ihjäl fanskapet direkt på plats?
Citera
2019-07-29, 17:26
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Lyssnade just på SR ekosändningen 16.45 och där nämndes inte ett enda ord något om denna händelse. Passar inte in i den propagenda som styr de skattefinansierade bolagen SR/SVT. Om sådant som detta må vi inte berätta.

Man försöker hålla på det så länge det går för att uppmärksamheten ska sjunka. Sen rapporterar man om det kort och nämner inget kring gärningsmannens identitet. På (S)VT och (S)R försöker man ofta flytta nyheten långt ner i flödet relativt snabbt för att på så sätt minska uppmärksamheten, på så vis kan ingen skylla på att de inte rapporterar.
Citera
2019-07-29, 17:30
Medlem
jay.simpsons avatar
Föräldrarna får tacka reich chancellor Merkel för den berikande massinvandring som nu tagit deras barn.
Citera
2019-07-29, 17:30
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jag börjar betvivla att mångkultur fungerar. I varje fall i större utsträckning. Mångkultur kommer bara fungera när man accepterat den kultur som råder i det land man bosatt sig i.

Här handlar det om en person som hämnas ett land som förmodligen avslagit en ansökan om att Eritreanen ska få stanna i Tyskland. Ungefär som IKEA-mordet. Saken är den att i dessa fall tycker vänstermänniskorna att det är offret det är synd om. Eller ja, så länge det är MENA-folk är det oftast synd om GM enligt vänsterliberalerna.

Det har jag sagt i 30-år nu. Mångkultur fungerar inte. Det är bara våra politiker och bög:08 or som tror på att det lönar sig att ta hit krigsskadade sandapor för att rädda vår framtid.
Citera
2019-07-29, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Trollar du eller är du dum i hela huvudet, på riktigt?

Ironi går inte alltid hem, nån i sekten -aldrig flyktingens/förbrytarens fel utan nån annans, uttryckte sig liknande om nåt här hemma
Citera
2019-07-29, 17:41
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevevan69
Ironi går inte alltid hem, nån i sekten -aldrig flyktingens/förbrytarens fel utan nån annans, uttryckte sig liknande om nåt här hemma

Allas vår Dan Eliasson utbringande liknande ord om GM efter mordet på en ung tjej som arbetade vid ett förläggning för ensamkommande.

Han nämnde inget om offret dock
Senast redigerad av substitute 2019-07-29 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in