Citat:
Ursprungligen postat av
Rad-i-Kalle
Nu är du rejält ute och cyklar.
Han ser sig naturligtvis som oövervinnlig.
Inte omöjligt att han tycker sig ha hittat ett riktigt kuttersmycke i bloggstjärnan att visa upp sig med. En leksak att slösa lite pengar på - en toygirl.
För det första är förhållandet över - åtminstone om man får tro de två som var i det, via Blondinbella. Men du vet bättre?
För det andra råder jag dig att läsa annat jag skrivit om Erik Selin, i tråden om Blondinbella. Om du gör det kommer du att se att jag är en av dem som påtalat att han och Blondinbella passar bra ihop, de är lika goda kålsupare. Jag har också många gånger skrivit om Erik Selins djupt omoraliska och framför allt hänsynslösa sätt att bete sig mot sin snart före detta fru och sina barn, när han i allra högsta grad gift valsade runt på internet som en gammal kåtbock och blev utskrattad av folk. Och jag har vid ett otal tillfällen påpekat just hans oseriösa affärer.
Att han sedan dessutom är en begåvad person och i privata relationer väldigt naiv står inte i motsättning till något av detta. Har du prövat att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Om inte rekommenderar jag det starkt, det brukar leda till att man uppfattar världen på ett mer korrekt sätt. Eller, med dina egna ord, att man inte hamnar på konstiga cykelturer. Vilket du uppenbarligen gjort.