2019-10-08, 21:09
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Borde vara så. Funderar själv på att sälja av mitt team för Salah nu. Hinner inte spela så mycket (lol att jag ska sätta mig och spela tråkmatcher en hel dag bara för att kvalificera till WL) så blir inte så mycket rewards.

Kommer vara svårt att hitta en bättre RW för PL så då bör han ju öka. Kör med Sterling nu och han är förvånande nog inte jättebra. Förstår inte varför inte han är meta i år.

Den som presterar bäst i mitt lag är Kane. Känns trög och är tråkig, men han har >1.5 mål per match.

Låter ungefär som Kane IRL.
Citera
2019-10-08, 21:48
Medlem
Joelfrogs avatar
Hur många poäng behöver man för varje division i rivals?
Citera
2019-10-08, 21:58
Medlem
spelade just den värsta EAids match jag spelat i något FUT, inte ens varit i närheten av det på fifa 19 =(

givetvis behövde jag bara en ynka poäng för att gå upp en division...

inte ett skott satt i mål, utan gick utanför eller i stolpen, samtliga passar som inte gick till min motståndare gick bakom mina spelare, för att nå bollen sprang dom runt i en cirkel i en stena line vändning för att kunna ta bollen

det kändes som att det var en is och inte en gräsmatta vi spelade på

SAMTLIGA brytningar gick tillbaka till min motståndare till en ännu farligare chans

mina backar står bara och glor när han gör en genomskärare

och ungefär 100 saker till som var så tydliga att det var något fel, så jag önskar att jag hade kunnat lägga upp den på youtube

blev inte ens irriterad eller upprörd över matchen, mest ledsen för att dom inte kan få bort sån skit från spelet, förstör så in i helvette mycket
Citera
2019-10-08, 21:59
Medlem
KorvkastarNs avatar
Satan vad Walcott är rapp med bollen har aldrig haft det så lätt att driva boll och skapa chanser med en ytter spelare!
Citera
2019-10-08, 22:13
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Borde vara så. Funderar själv på att sälja av mitt team för Salah nu. Hinner inte spela så mycket (lol att jag ska sätta mig och spela tråkmatcher en hel dag bara för att kvalificera till WL) så blir inte så mycket rewards.

Kommer vara svårt att hitta en bättre RW för PL så då bör han ju öka. Kör med Sterling nu och han är förvånande nog inte jättebra. Förstår inte varför inte han är meta i år.

Den som presterar bäst i mitt lag är Kane. Känns trög och är tråkig, men han har >1.5 mål per match.

Ja vissa anfallare positionerar sig rätt väldigt mkt som Kane. Inte testat honom men tycker han e jobbig att möta även om han e lite slow. Blir mkt dueller med mittbackarna han skapar en del oreda med sin tjurskalle. Lirar med Lucas Moura och Wilfred Zaha nu i laget och dem är ju fina med speed osv men framför mål ligger dem i lä i jämförelse med dem jag hade innan Ben Yedder & Dembele.

FB Theo Walcott gillar jag faktiskt som fan, han skapar enorm yta med sin kvickhet och rinner igenom det mesta. På kort sikt gör det kortet stor skillnad. Om 1-2 månader när ytterligare special kort kommit till spelet lär han inte kännas märkvärdig, men just nu jävlar riktigt nöjd.
Citera
2019-10-08, 23:30
Medlem
Gick mega bra ikväll, vann flera matcher på rad. Sen har jag två matcher i rad där motståndaren är kass, men i princip så fort han får bollen så slår han en lång boll på kanten som han alltid kommer först på.
Ena matchen hade motståndaren Bale som bara drog ifrån, andra matchen Pukki som nickade in 2 eller 3 mål på inspel efter en sån rush...

Fy fan vad tråkigt spelsätt att bara slå långa bollar på Bengt, om det så är målvakt eller back som får bollen.
Citera
2019-10-09, 00:57
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Gick mega bra ikväll, vann flera matcher på rad. Sen har jag två matcher i rad där motståndaren är kass, men i princip så fort han får bollen så slår han en lång boll på kanten som han alltid kommer först på.
Ena matchen hade motståndaren Bale som bara drog ifrån, andra matchen Pukki som nickade in 2 eller 3 mål på inspel efter en sån rush...

Fy fan vad tråkigt spelsätt att bara slå långa bollar på Bengt, om det så är målvakt eller back som får bollen.

Om du sätter + 10 def på bra nickare så har de 99 i nick
Tar du 41212 den breda

Giroud , kane fram .
Så öser du in inlägg
Du kommer garanterat vinna varje match .
Ta även en bra CAM på nick .
+ 10 i def .

Ta kemikort sentinel oxå på de där fram . Så har du 100+ i nick

De nickar sönder hela plan

Op som fan
Citera
2019-10-09, 01:02
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
spelade just den värsta EAids match jag spelat i något FUT, inte ens varit i närheten av det på fifa 19 =(

inte ett skott satt i mål, utan gick utanför eller i stolpen, samtliga passar som inte gick till min motståndare gick bakom mina spelare, för att nå bollen sprang dom runt i en cirkel i en stena line vändning för att kunna ta bollen

SAMTLIGA brytningar gick tillbaka till min motståndare till en ännu farligare chans

och ungefär 100 saker till som var så tydliga att det var något fel, så jag önskar att jag hade kunnat lägga upp den på youtube

blev inte ens irriterad eller upprörd över matchen, mest ledsen för att dom inte kan få bort sån skit från spelet, förstör så in i helvette mycket

Enligt några i tråden så va ju spelet rättvist ? Säker på du körde med nätverkskabel ?
Citera
2019-10-09, 01:41
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666

Klart de kan, men grejen är att de har med sånt här i spelet med meningen för att tjäna pengar.
Citera
2019-10-09, 02:37
Medlem
Någon som har lust att bygga ihop ett fint lag till mig? Helt fria tyglar, gillar pace samt bra passningsfötter. Finter osv inte speciellt viktigt då jag ändå inte kan hantera det. Har ungefär 150k att leka med.
Citera
2019-10-09, 04:21
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Enligt några i tråden så va ju spelet rättvist ? Säker på du körde med nätverkskabel ?
Måste va bredbandsuppkopplingen, finns inget fel med fifa 20 😜
Citera
2019-10-09, 05:57
Medlem
Hur försvarar man sig mot lallare som mer eller mindre enbart kubbar längst kanterna för att sedan peppra inlägg mot en nickstark spelare i boxen? Mötte precis Sané och Gelson Martins på kanterna och det gick liksom inte att stoppa hur jag än bar mig åt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in