2020-03-03, 19:19
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
FUP, inga maskerade namn eller bilder.

https://minfil.com/Nb3bs4eco2/Blekinge_TR_B_1946-19_Aktbil_63_pdf

Tack, ska sätta mig och läsa igenom den nu, hade du problem med att få ut den, den är ju som sagt rätt rejäl i storlek?
Citera
2020-03-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felstavadd
Tack, ska sätta mig och läsa igenom den nu, hade du problem med att få ut den, den är ju som sagt rätt rejäl i storlek?

Nej det var inga problem alls!
Citera
2020-03-04, 22:45
Medlem
Gillas avatar
Citat:

Stort tack!
Citera
2020-03-06, 17:33
Medlem
Efter att läst fupen så lider jag med de anhöriga och det sätt tydligen äldre styr de yngre om det nu stämmer.
Citera
2020-03-06, 20:13
Medlem
Citat:
Någon som har fup?
Citat:
Begärde ut fupen nyss, en väldigt stor fil. Ska försöka få med allt och posta här senare under dagen.
Tack för att du är av typen som kan ta tag i saker som vi andra inte riktigt orkar eller har tid med just nu... FB hade varit mycket fattigare utan dugligt folk som er.

Jag ska läsa när jag pallar, just nu orkar jag nog inte med så mycket tragik.
Citera
2020-03-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boveb
Efter att läst fupen så lider jag med de anhöriga och det sätt tydligen äldre styr de yngre om det nu stämmer.
Nära nog alla som hörts i utredningen vittnar hur BOs föräldrar styr och petar i allt. Vänner, anställda, släktingar, mm beskriver samma sak så det kan man nog anse vara ganska väl belagt. Det är ångest vart man än ser när alla beskriver sin bild av familjen och precis alla verkar ju ha mått skit i varierande grad i många år. Hederskultur på svenska skulle jag nog säga.

Det är uppenbart att C och G borde ha skiljt sig för många år sedan men ingen av dem pallade med att spräcka den fina fasaden. Det första förhöret med sonen P sammanfattade i mångt och mycket situationen, han fattade för flera år sedan hur sjukt det var och började, högst begripligt, att distansera sig. Jag hoppas att han får ett mycket lyckligt liv med en egen harmonisk familj oavsett hur de sätter samman den. Verkligen.

Och Göran är enligt mitt menande skyldig. Vilka bevis som kan bli de som fäller honom vet jag inte men jag ser inga alternativa förklaringar som ens avlägset verkar rimliga.
Citera
2020-03-09, 18:27
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/kvallsposten/mannen-misstanks-for-mord-barnen-vittnade-i-ratten/

Barnen har vittnat.
Citera
2020-03-09, 20:32
Bannlyst
Det är ju utan tvekan grannen Jimmy P som är den skyldige.
Citera
2020-03-10, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Det är ju utan tvekan grannen Jimmy P som är den skyldige.

Osannolikt. Skulle grannen hunnit ta sig in i huset medan den misstänkte också befann sig där? Sen hunnit med att torka bort blod och gett sig iväg medan mgm kokade kaffe nere i köket? Tror inte det.
Citera
2020-03-10, 07:48
Medlem
Citat:

STORT tack
Citera
2020-03-10, 08:56
Medlem
TaxenSixtens avatar
Det är ju fantastiskt att han ringer 112 innan han klipper bort buntbandet. Vem sjutton gör så.
Citera
2020-03-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det är ju fantastiskt att han ringer 112 innan han klipper bort buntbandet. Vem sjutton gör så.
En mördare troligtvis.
Skulle kunna vara en jävligt chockad person som tappat logiken, men den brukar infinna sig hos de flesta i en krissituation ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in