2019-07-09, 19:52
Medlem
Hej där ute,

Jag har sedan något år tillbaka i tiden brukat amfetamin ganska så dagligen.
Jag upptäckte drygt efter ett halvårs brukande att jag vid urinering, efter själva urinen är ur blåsan. Så känner jag mig nödig på nytt, trotts att jag urinerat som jag brukar. Får då stå kvar vid WC-stolen en stund och då kommer det sakta men säkert en genomskinlig/vit/luktfri plasma-liknande sak från urinröret. Väldigt likt sperma till utseendet men mer klibbigt och "trådigt".
Jag är såklart lite bekymrad över vad detta kan vara för något. Men jag kan utesluta könssjukdomar o annat sådant. Detta BÖR med STOR sannolikhet ha att göra med amfetaminet.
Tilläggas bör väl kanske också att jag hade ett (vad jag tror) njurstensanfall för drygt 5 månader sedan. Kan det ha något samband eller vad tror ni där ute? Någon annan som får denna slemmiga olustiga skiten efter ni urinerat? Jag hörde med en polare och han hade precis samma grej.
Citera
2019-07-09, 20:00
Medlem
Det är din kropp som protesterar mot din misshandel av densamma.
Citera
2019-07-09, 20:12
Medlem
Jaggermeisters avatar
Det är med största sannolikhet sädesvätska.
Varje gång jag tar Amfetamin så läcker det alltid jätte lite sädesvätska
Citera
2019-07-09, 23:19
Medlem
darkaims avatar
Håller med svaret om sädesvätska. Händer mig också vid något toalettbesök varannan vecka eller så, då jag också kört dagligen i snart ett år, bortsett från någon veckas paus ibland, och porrmanierna som var vanliga i början för mig liksom de flesta har blivit väldigt ovanliga och jag är inte heller sexuellt aktiv på något annat sätt överhuvudtaget just nu. Jag lever liksom till stor del NoFap-livet men på tjack och har gjort det i några månader, men översexualiteten och allt det där finns ju kvar i bakgrunden trots att jag inte lever ut den. Så kroppen blir väl tvungen att tömma överskottet som tjacket orsakar på egen hand eftersom jag inte är så hjälpsam.

Iom att du säger att könssjukdomar är helt uteslutet, så antar jag att din situation på något plan liknar min.
Citera
2019-08-31, 21:00
Medlem
Lite sent svar, men fuck nu har jag varit utan detta fenomen ett tag.

Igår var det dags igen, och då var det bra mycket som ville ut ur röret efter urineringen. Jag vet inte om jag tror på sädesvätska. Har ju varit såpass orolig över detta. Har tagit lite på ett papper och försökt inspektera (lukta) på det, det är ju helt luktfritt (sperma luktar...), har en annan färg (helt genomskinligt) samt att konsistens är annorlunda på ett för mig oförklarligt sätt. Snälla kan någon försöka hjälpa mig i min efterforskning, kan det vara något från njurar, lever. Har jag någon sjukdom som jag inte vet om?... Gjorde dock nyligen endel tester och alla mina värden var toppen bra, trots över 1 år på tjack. Bör också säga att jag måste liksom klämma ut vätskan, den kommer oftast inte av sig själv, måste lägga ett tryck under pungen och då först får jag ut skiten (ursäkta om jag ger lite för mycket information här, känsliga varnas.)
Citera
2019-08-31, 21:03
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar till en lämpligare forumsdel

Centralstimulantia --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2024-01-26, 20:18
Medlem
Drar igång den här igen
@susskid kom du någonsin fram till något konkret vad detta berodde på?
Citera
2024-01-27, 22:19
Avslutad
Korrigerat rubrik.
Utgående- Hjälp - Vad är det dom stoppar i det "snabba" nu för tiden?!

/VitKalla
Citera
2026-07-07, 20:56
Medlem
Nej inte 100.
Men sedan jag la ner tjacket så har det upphört helt. Så det berodde med största sannorlikhet på det vita.
Så glad att jag kom ur den där skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av delete94
Drar igång den här igen
@susskid kom du någonsin fram till något konkret vad detta berodde på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in