2019-07-17, 22:39
Medlem
Frågan är om det är en nordB*erg
Eller en norb*erg
Citera
2019-07-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annahexia
Eller en norb*erg
Det visar sig.
Citera
2019-07-17, 23:29
Medlem
Gift med L*nn*a N*rb*rg
Citera
2019-07-18, 00:40
Medlem
Nomrcys avatar
För att klargöra, Sim*n N*rberg som var inblandad i bråket i Hosjö, som resulterade i en död är inte släkt eller ens i närheten av bekant med denna N*rberg som blivit anhållen.

Denna N*rberg släkt som det handlar om nu har inte mycket rent mjöl i påsen. Så jag är inte förvånad.

Kan nog även gissa på att många kommer bli förvånade och besvikna över J.N, fd J.W inblandning i denna konflikt.
Citera
2019-07-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomrcy
För att klargöra, Sim*n N*rberg som var inblandad i bråket i Hosjö, som resulterade i en död är inte släkt eller ens i närheten av bekant med denna N*rberg som blivit anhållen.

Denna N*rberg släkt som det handlar om nu har inte mycket rent mjöl i påsen. Så jag är inte förvånad.

Kan nog även gissa på att många kommer bli förvånade och besvikna över J.N, fd J.W inblandning i denna konflikt.

Det fetade. Hur menar du? Vet du något som vi andra inte vet?
Citera
2019-07-18, 12:51
Medlem
Citat:
Eller en norb*erg

N*rberg.

Men Som sagt inte relaterade till Sim*n med samma efternamn öht! Han sitter inne för det i Hosjö nu å är från Blge. ( Men visst visst... en låååång koppling finns att hans kära syster M*delen S är/var iofs bästaste partykompis med JN/JW förra sommaren. Men det handlar väl mest om att Falun/Blge inte är särskilt stort..)

Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull17
Gift med L*nn*a N*rb*rg

Precis! Den nu anhållne är ingift i det ”kriminella släktet” N*rberg från Falutrakten vad jag förstått.

Fb med bild tillsammans med henne. + ni har anlänt till fel grannskap i bakgrunden... jävligt coolt 😂
Senast redigerad av Siasoss 2019-07-18 kl. 13:48.
Citera
2019-07-18, 13:39
Medlem
Vad finns det på honom då förutom att han är ingift.
Alltså länkades fel fb tidigare i tråden?
Citera
2019-07-18, 13:53
Medlem
Citat:
Vad finns det på honom då förutom att han är ingift.
Alltså länkades fel fb tidigare i tråden?
Om du menar länken jag la ut så är det rätt. Varför det står ett annat efternamn på länken beror nog på att det är hans gamla efternamn.

https://www.facebook.com/patrik.johansson.123829
Citera
2019-07-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUTUREDALE
Om du menar länken jag la ut så är det rätt. Varför det står ett annat efternamn på länken beror nog på att det är hans gamla efternamn.

https://www.facebook.com/patrik.johansson.123829

Fick inte ihop det med den där fyrhjulingen som tidigare nämndes bara! Men då är ja på banan.

Blir det förhandlingar i morgon?
Citera
2019-07-18, 15:49
Medlem
Citat:
Fick inte ihop det med den där fyrhjulingen som tidigare nämndes bara! Men då är ja på banan.

Blir det förhandlingar i morgon?

Senast lördag kl 12 blir det förhandling
Citera
2019-07-18, 19:38
Medlem
Ryktas om att JN/JW ska vara drivande i detta. Hon ska ha frågat flera om sjuktvapen. Sägs att tjafset ska ha handlat om 3000 kr. Lär väl visa sig framöver.
Citera
2019-07-18, 21:29
Medlem
ying-CreUyangs avatar
På JNs FB finns en R. Norberg
Han har lite foton. Bland annat ett där det ser ut som Patrik och Linnea N gifter sig.

Han verkar inte vara någon dununge, ett släpps han från kriminalvården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in