Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-10, 08:56
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Rapporteras ens inläggen? Där brukar huvudproblemet ligga.

Om de rapporteras och inte åtgärdas bedöms de inte som OT. Det är inte svårare än så.

Om det nu inte är svårare än så, att det bara är att rätta sig efter bedömningarna från mods och admins, så finns det inget mer att diskutera här. Flashback har så småningom kommit fram till att den sorts enradare som det klagas på här, inte är ok.

(FB) *** Viktiga riktlinjer i Religion *** 190713

(Andra gången nu i tråden som jag upplyser om detta.)
Citera
2019-09-10, 09:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Om det nu inte är svårare än så, att det bara är att rätta sig efter bedömningarna från mods och admins, så finns det inget mer att diskutera här. Flashback har så småningom kommit fram till att den sorts enradare som det klagas på här, inte är ok.

(FB) *** Viktiga riktlinjer i Religion *** 190713

(Andra gången nu i tråden som jag upplyser om detta.)

Rapporteras inläggen ens?

(Andra gången nu i tråden som jag frågar om detta.)
Citera
2019-09-10, 10:11
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Rapporteras inläggen ens?

(Andra gången nu i tråden som jag frågar om detta.)
Nu? Nej. Medlemmen i fråga verkar ha slutat skriva.

Då? TS skriver i tråden att denne gjort det. Jag gjorde det ett antal gånger. Dock lätt att ge upp det spåret när inget verkar hända. Nu påstås det också i tråden (har du läst den?) att många inlägg också togs bort, men det är det ju svårt att se som vanlig medlem. Med de fullständiga bombmattor som denne la ut, och som iaf oftast verkade få ligga kvar, var det lätt att iaf få intrycket att beteendet var sanktionerat av mods och admins. Men hur det än var med det DÅ, så är det alltså iaf inte sanktionerat NU.
Citera
2019-09-10, 13:27
Medlem
Saab88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Att du inte förstår varför kritiken ges.
Och nej det är inte OT att påpeka att en annan användare gör retoriska fel.
Så lägg ner din jeremiad.

Jo det är OT att leka argumentationsanalytiker när alla andra diskuterar verkliga moraliska frågor. Dessutom har fallet uppmärksammats vid flertals tillfällen.
Grottmänniskors verklighetsideal välkomnas men inte som den jäveln gör att han dödar diskussionen.
Citera
2019-09-10, 13:31
Medlem
Saab88s avatar
Citat:
Ja, och?

Min fråga och min synpunkt kvarstår.

Nej du har bara svårt för att koppla samman saker. En sån sak kan inte undkommit mods och admins. Snubben postade skit i större mängder alltså på elitnivå.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in