2020-01-27, 12:37
Bannlyst
Är det någon som har domarna på Rozh Shama, hur kriminell han var skulle vara intressant och se. Jag har en känsla samhället sparade massor med miljoner på dom här morden.
Citera
2020-01-27, 12:50
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaraMig
Som Adrenalina säger så är han inte lika dum som piff och puff från FUP. Men visst fan är det lite frustrerande att se han och Addi hänga med fotbollsproffs och kändisar när alla vet vad de har gjort. Bojans vänner utanför Viasat studion. Bilder med Real Madrids ägare, historier om att de pressat utlandsproffs på miljoner etc etc.

Vilka utlandsproffs syftar du på?
Citera
2020-01-27, 12:53
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezine
Det är så jag uppfattat det också.
Däremot förstår jag inte skottlossningen som äger rum i Tensta med mordvapnet ett par dagar efteråt. Ett antal hylsor hittas och sedan hittar man även vapnet i skogen, men vad sköt man på egentligen? Märklig och otroligt korkad ”incident” med ett glödhett vapen som borde varit dumpad för länge sen?

Kan ju hamnat i konflikt eller bara testskjutit. Dom här är dumma pundare. Överskatta inte deras intelligens eller taktiska manövrer. Jag menar ena snubben tog bussen från Blackeberg efter mordet.

Tror polisen är jävligt sugna på rissnenätverket men de ligger inte i öppen konflikt med någon så polisen måste fokusera på andra kring Järva.
Citera
2020-01-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Kan ju hamnat i konflikt eller bara testskjutit. Dom här är dumma pundare. Överskatta inte deras intelligens eller taktiska manövrer. Jag menar ena snubben tog bussen från Blackeberg efter mordet.

Tror polisen är jävligt sugna på rissnenätverket men de ligger inte i öppen konflikt med någon så polisen måste fokusera på andra kring Järva.
Precis, verkar som dessa herrar Luis och Co. har smugit lite mer under radarn fram tills nu. Vet någon om Luis har suttit inne?
Citera
2020-01-27, 15:10
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowit
Goa menas att man lurar någon till ett ställe eller är ute och letar efter någon som ska bli dödad och meddelar mördarna.

Man lär sig något nytt varje dag.
Haha, ja verkligen! Tack för förklaringen.
Citera
2020-01-27, 16:37
Medlem
Brottinators avatar
Kallas de möjligtvis för Helan & Halvan?

https://imgur.com/a/bDvqWTW

Alltså jag har nog fan aldrig sett en rangligare stackare 😂 Inte undra på han måste beväpna sig. Herrejävlagud.. Väger han ens 40 kg? På riktigt alltså.
Citera
2020-01-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator

Alltså jag har nog fan aldrig sett en rangligare stackare 😂 Inte undra på han måste beväpna sig. Herrejävlagud.. Väger han ens 40 kg? På riktigt alltså.
Visst är det den smala som är misstänkt skytt?
Citera
2020-01-27, 17:03
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Är det Fouad? Jag fattade det också som att den smala var misstänkt skytt.
Citera
2020-01-27, 17:10
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Vilka utlandsproffs syftar du på?

Quaison och Isak , båda från blåa tunnelbanelinjen och AIK.
Citera
2020-01-27, 17:18
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Är det Fouad? Jag fattade det också som att den smala var misstänkt skytt.
Jag har inte kommit så långt men ett ögonvittne beskriver skytten som smal och kort och det passar ju in åtminstone.
Citera
2020-01-27, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator

Yepp Helan och halva halvan dessutom. Håller med dig han är smal som fan.
Citera
2020-01-27, 17:24
Medlem
norther1s avatar
Helt otroligt hur korkade dessa individer är. Planera mord och färdas dit med kommunaltrafik; ha med sig sin privata telefon som man vet blir uppkopplad till närliggande mast; åka tillbaka till brottsplats dagar efter mordet; skriva panikartade sms timmar efteråt.

Någon med insyn som vet i runda slängar hur mycket cash dessa grabbar kan få för ett mord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in