2019-07-25, 15:01
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Den senaste tiden har bjudit på orgasmisk tillfredställelse varje dag. Häktningen var bara en ny topp av njutning.
3 man slår och sparkar, delvis med hjälp en glasflaska, en person som ligger ner och sedan hävdar man självförsvar.
Och sedan ovanpå det kräva man slipper undan som i en tv-serie därhemma. Jag har dollar så låt mig gå. Så gör vi hemma.

Så jävla gött Sverige plockade ner denna äckliga lilla pissunge på jorden!

Och som en grym bonus följa hur de annars starkt negerhatande SD-trollen på FB gör mentala krumbukter för att fabricera pissungens försvar. (Enbart för att BO råkar vara afghan och därmed ännu längre ner på deras rasstege) Stor humor. Jag tackar!
Byt kalsonger dumhuvud. Ett Afghanskt avskum, dessutom tidigare dömd för misshandel, varav en grov, det behövdes inget extra i hjärnan för att se när han sopade till en diplomatisk jätte och fortsatte be om spö. 90% av tråden handlar om trötthet mot avskum som söker bråk. Jag gillar ASAP R för övrigt. Skiter i vad han gjort eller inte gjort i USA. Så du - gå nu och byt dina kletiga Spidemankalsonger och kom in i matchen. Tönt.
Citera
2019-07-25, 15:02
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugsv4mp
]Haha efter att läst FUP, så ser man direkt att afghan pojkarna endast sökte bråk.[/b] Dem lär ju få skadestånd nu och det var väl tanken med det hela. Sveriges rättsväsende är ett skämt .

Då är du uppenbart inte läskunnig.

Att Rocky-gänget klarar sig undan åtal för grov misshandel har de att tacka afghanens avvärjningsskador för. Grabben lyckades att skydda ansiktet rätt bra.

Denna misshandel ryms på inte sätt inom ramen för nödvärn / eller putativt dito.

Sen kan det konstateras att det saknas en ansvarig. Livvakten har en icke blygsam roll här.
Citera
2019-07-25, 15:03
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokklubben
Han har fått nytt personnummer. Oklart varför. Korrigering av den registrerade åldersuppgiften?

Någon frågade om han fått PUT. Inte framkommit någonstans ännu, så vitt jag vet.

Det första numret var ett samordningsnummer eftersom det var typ 2000-02-74.

Han kom väl hit 2015? Då har han säkert fått uppehållstillstånd + riktigt personnummer sen dess, och kan till och med ha blivit svensk medborgare vid det här laget. Det räcker väl med två år i Sverige som flykting?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fakka
haha, hazarens straffpåföljder vs hur länge Asap får sitta häktad för misstanke om brott. Vad är detta? LOL

A$AP har inga 291 privilegier.
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Den senaste tiden har bjudit på orgasmisk tillfredställelse varje dag. Häktningen var bara en ny topp av njutning.
3 man slår och sparkar, delvis med hjälp en glasflaska, en person som ligger ner och sedan hävdar man självförsvar.
Och sedan ovanpå det kräva man slipper undan som i en tv-serie därhemma. Jag har dollar så låt mig gå. Så gör vi hemma.

Så jävla gött Sverige plockade ner denna äckliga lilla pissunge på jorden!

Och som en grym bonus följa hur de annars starkt negerhatande SD-trollen på FB gör mentala krumbukter för att fabricera pissungens försvar. (Enbart för att BO råkar vara afghan och därmed ännu längre ner på deras rasstege) Stor humor. Jag tackar!

Bara en afghan?

Vi pratar om en grov brottsling (dvs afghanen) som själv anfallit andra människor och misshandlat och knivskurit dem illa.

Han är en dömd kriminell och våldsbrottsling. Dessutom med två identiteter.
Citera
2019-07-25, 15:04
Medlem
Själv så hoppas jag att ASAP för ett lågt straff. Visst en neger, men sopa banan med en töntig afghan applåderar jag mycket åt. Satan vad afghanens stolthet måste vara låg så ägd han blev. Det är straff nog!
Citera
2019-07-25, 15:04
Medlem
BonitaPietilas avatar
Oisins krönika. Lär nog reta upp en del i tråden

"Att filma sina bravader och publicera en tillrättalagd version av händelseförloppet är ett vanskligt tilltag. Fråga vilken järnrörsviftande sverigedemokrat som helst."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/jdgrrw/anklagelserna-ar-allvarligare-an-vi-visste
Citera
2019-07-25, 15:05
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut att det sänker hennes trovärdighet rättsligt, men det jag läste och så som jag tolkade hennes sätt att skriva så lät hon som någon jag skulle vilja träffa och prata med över en eller två öl.

För hon låter som någon som håller på och byter bana i livet och som har insett vad hon faktiskt vill göra i framtiden, det plus att hon lät (i mitt tycke) som en annars trevlig individ då hon är vaken nog att inse att killarnas beteende delvis är mindre trevligt men att det även kanske är en bidragande del av rappkulturen att öka den typen av beteende.

Ja, plus att hon och tjejkompisen verkar vara på gång att övertyga varandra i SMS:en om att de borde hoppa i säng
Citera
2019-07-25, 15:08
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Då är du uppenbart inte läskunnig.

Att Rocky-gänget klarar sig undan åtal för grov misshandel har de att tacka afghanens avvärjningsskador för. Grabben lyckades att skydda ansiktet rätt bra.

Denna misshandel ryms på inte sätt inom ramen för nödvärn / eller putativt dito.

Sen kan det konstateras att det saknas en ansvarig. Livvakten har en icke blygsam roll här.
Undrar om ”grabbens” offer lyckades skydda sig när han misshandlade dem? Åkt dit tre gånger, så förmodligen har han gjort det vad, 10-15? Undrar också om alla flickor han antastat mår bra. Sannolikt inte, men hoppas. Hoppas rätten väger in detta.

Livvaktens roll var att bli utsatt för misshandel och att försöka avstyra bråk.

Nödvärn. Kanske Nödvärnsexcess. Skål för det.
Citera
2019-07-25, 15:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Ja, plus att hon och tjejkompisen verkar vara på gång att övertyga varandra i SMS:en om att de borde hoppa i säng

Typ, men sagt, jag tror mer på henne än någon av de andra just för att hon är på väg att säga upp sig, hon har inget att förlora på att vara ärlig.

Detta ovanpå att jag får en bra bild av henne genom konversationerna rent generellt
Citera
2019-07-25, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonitaPietila
Oisins krönika. Lär nog reta upp en del i tråden

"Att filma sina bravader och publicera en tillrättalagd version av händelseförloppet är ett vanskligt tilltag. Fråga vilken järnrörsviftande sverigedemokrat som helst."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/jdgrrw/anklagelserna-ar-allvarligare-an-vi-visste
Han är vass Oisin!
Citera
2019-07-25, 15:10
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GL
Efterblivenheten i ditt påstående är slående. BO har ju fått uppehållstillstånd här eftersom han inte kan återvända till Afghanistan där han är medborgare. Iran har ingen skyldighet eller vilja att ta emot afghanska medborgare. Följaktligen är orsaken till uppehållstillstånd här inte situationen i Iran utan Afghanistan.

Verkligen en fin poster-boy ni hittat som reklampelare för flyktingpolitiken. Knarkar, misshandlar folk, och begår brott på löpande band. Åker hem igen tillbaka till Iran där han påstått sig vara så förföljd att han måste ha asyl här i Sverige, 23 länder bort. Och som lök på laxen har han nu orsakat en internationell incident, där USA:s regering och halva kändisvärld blivit förbannade på oss.

Han säger ju själv att han ska flyga tillbaka till Iran i sex veckor. Han är ju där just nu om det stämmer.

Bara att dra in hans uppehållstillstånd så att han inte blir ombordsläppt på planet tillbaka till Sverige. Problemet löst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in