Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Blir så jävla trött på att läsa om alla dessa killar och män som önskar de var alfahannar och hoppas impa på omgivningen genom att slå ner varandra. Vad fan är det för fel?
Varför händer detta bara killar/män?
Och självklart kan ni damma av någon tårdrypande historia där någon kvinna varit inblandad i slagsmål, MEN SERIÖST?????????? Vad är det för fel på killar/män som hela tiden måste hävda sig?
Skulle vilja säga lås in alla fanskap, men jag har inte lust att betala för det.
Eeeh, har du hoppat över biologin i skolan eller?
Självklart hänger det ihop med att killars hormonuppsättning skiljer sig markant från kvinnors.
Tex mycket högre testosteronnivåer samt bra mycket lägre östrogennivåer.
Hoppas jag inte behöver förklara vad dessa hormoner har för effekt på psyket och en persons beteende också....
Ont.
En teori.
Kan det inte handla om knark helt enkelt? Varför är det ingen som nämner den teorin??!
Afghanerna, som själva sysslar droger enligt tidigare dom, kanske sålde ladd till asap men eftersom sveriges kvalitet suger på gatan om du inte har bra kontakter...så flippade så klart asap och vägrade betala men kanske behöll knarket som markering.
Afghanerna gav sig inte och förföljer dem för att få tillbaks sina droger eller att få sina pengar.
Jag är medveten om att de oftast har folk som skaffar droger åt dem världen över, men detta kanske var ett sånt infall rapstjärnan fick. Ni vet, bara en sån grej "shit är sugen på knark, jag frågar han skummisen där".
Kanske långsökt men ändå inte. Asap är känd för att ta droger.
Sen resulterar detta i att ingen av parterna vill diskutera orsaken eftersom båda då kommer råka mer illa ut. Afghanerna åker dit för lagning, asap åker dit för innehav av en hel del kokain = fängelse.
Därför gjorde de också rannsakan i hans managers hotellrum. Letade droger, bevis på telefonen osv.
Just my 2 cents