2019-08-02, 01:42
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Han har gett en historia som han inte tvingats att backa ifrån eftersom den har hållit. Det tyder på att den är korrekt. Afghanen har gjort den raka motsatsen, han har ljugit om allt och därför blivit tvungen att ändra sig på alla punkter, det visar att man ljuger.

Det där med för mycket våld låter däremot som en lögn från dig igen.
Nejdå, detta erkännande är bra, gör det lättare att fälla Rakim. Men orkar inte leta länkar ikväll.
Citera
2019-08-02, 01:43
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Instagram? Jo, till en början, ihop med andra filmer. Sen fick polisen en del vid husrannsakan, filmer och SMS. Men Rakim hade mystiskt nog tappat bort sin telefon.
Men visst, vi slutar svamla nu.

Du kör riktigt fulspel. Sluta ljug nu, ingen har åkt dit för att ha planterat bevis. Bara du som försöker dig på skapa en form av trådsanning. Tror dom flesta i tråden är lite smartare än att gå på dina lögner.
Citera
2019-08-02, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Tvärtom handlar det om misshandeln. Det som föregick misshandeln. Provokation. Jag vet inte hur många gånger jag fått liknande dumma frågor av hazarer och annat löst folk på stan. Typ, "vad är klockan?"...och så ser jag tydligt att personen ifråga har en klocka på handleden.

19-åringen går fram till jänkarna, som han troligen fått reda på är kändisar (efter att ha gått sin lilla 3-minuterspromenad med sin kompis och återvänder till MAX). Han ställer sig inom den personliga comfort zonen (alltså för nära) och besvärar yankeen med en idiotisk fråga. Det var detta som var upprinnelsen till det som senare blev en misshandel med övervåld, vilken jag inte heller försvarar. Men den som ger sig in i leken får faktiskt leken tåla.
Hur kan du avgöra att det är övervåld? Asap , fruktade för sina liv betänk det innan du snackar massa skit!
Citera
2019-08-02, 01:44
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Du kör riktigt fulspel. Sluta ljug nu, ingen har åkt dit för att ha planterat bevis. Bara du som försöker dig på skapa en form av trådsanning. Tror dom flesta i tråden är lite smartare än att gå på dina lögner.
Har inte sagt att någon åkt dit. Men trovärdigheten sjunker.
Citera
2019-08-02, 01:44
Medlem
Citat:
Nejdå, detta erkännande är bra, gör det lättare att fälla Rakim. Men orkar inte leta länkar ikväll.

Du håller stilen, slänger ur dig en lögn och säger sedan att jag inte orkar leta efter källor nu, finns på internet, googla, jag har gett källor tidigare. Ja vi känner igen din stil.
Citera
2019-08-02, 01:45
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Du håller stilen, slänger ur dig en lögn och säger sedan att jag inte orkar leta efter källor nu, finns på internet, googla, jag har gett källor tidigare. Ja vi känner igen din stil.
https://www.unt.se/kultur-noje/delade-meningar-om-asap-braket-5370389.aspx

Återkom gärna och erkänn att du hade fel, som vanligt.
Citera
2019-08-02, 01:47
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Hur kan du avgöra att det är övervåld? Asap , fruktade för sina liv betänk det innan du snackar massa skit!

Var det det du fick ut av mitt inlägg? Jag är inte på 19-åringens sida. Men jag tycker att det var övervåld, ja. Det medgav även Asap. Men jag har själv blivit så förbannad att det slutat med övervåld. Men jag tar konsekvensen av det också.
Citera
2019-08-02, 01:47
Medlem
Citat:
https://www.unt.se/kultur-noje/delade-meningar-om-asap-braket-5370389.aspx

Återkom gärna och erkänn att du hade fel, som vanligt.
OFT, Är rättegången slut i morgon? Och sedan dom om några veckor antar jag!?
Citera
2019-08-02, 01:49
Medlem
Revejs avatar
Citat:
OFT, Är rättegången slut i morgon? Och sedan dom om några veckor antar jag!?
Allt tyder på detta ja, finns en stark vilja för det, men rättegången kommer nog delvis hastas genom lite imorgon då man ligger efter.
Citera
2019-08-02, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Var det det du fick ut av mitt inlägg? Jag är inte på 19-åringens sida. Men jag tycker att det var övervåld, ja. Det medgav även Asap. Men jag har själv blivit så förbannad att det slutat med övervåld. Men jag tar konsekvensen av det också.
Att oskadligöra en angripare som beviserligen är dömd för tidigare knivskärningar kan inte vara övervåld. Punkt!
Citera
2019-08-02, 01:57
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Att oskadligöra en angripare som beviserligen är dömd för tidigare knivskärningar kan inte vara övervåld. Punkt!
Hade detta faktum varit känt för Rakim hade han säkerligen kunnat använda det till sin fördel.Personligen tycker jag Jafari ser ganska harmlös ut, men hans domar säger annat,.
Citera
2019-08-02, 01:58
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Det vi diskuterade var manipulation eller avyttrande av bevis, vilket bevisligen skett. Film har raderats, en telefon har försvunnit, vad mera?
Mytomanen Revej slår till igen:
(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in