2019-11-01, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorBlock1
Snälla alla som är seriöst intresserade av det här fallet: sluta mata trollet keterparyd genom att svara på totalt oinsatta och verklighetsfrånvända inlägg baserade på en känsla hen har utan att ha läst eller förstått materialet. Ignorera inläggen så slipper tråden drunkna i en hjärndöd pissing match.

Bra! Håller helt med. Dennes inlägg bör de som är intresserade av fallet helt bortse ifrån.

Skulle inte förvåna mig om det är Kjellman själv som ligger bakom inläggen, eller ev. någon redan färdigmanipulerad stackars krake i hennes omgivning.

Att ens antyda att Jens skulle utsatt henne för det hon själv diktat ihop är skrattretande och säger allt om den som ens överväger att tro på denna dynga.
Berättelsen i sig ger jag 100 poäng av 100 möjliga gällande att utmåla sig som ett offer. Hon har träffat rätt på typ alla sätt en man kan utsätta en kvinna i ett typiskt kvinnofridsärende. Det finns dock inte ett enda sant ord i den berättelsen...
Citera
2019-11-05, 21:35
Medlem
”Verkligheten överträffar dikten” känns våldsamt passande för detta fall....
Någon som vet om hon har barn? Om så, är det någon av de män hon försökt/lyckats giftmörda som är pappan?
Citera
2019-11-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
”Verkligheten överträffar dikten” känns våldsamt passande för detta fall....
Någon som vet om hon har barn? Om så, är det någon av de män hon försökt/lyckats giftmörda som är pappan?

Hon har två barn, tvillingar.

Dottern vittnade vid rättegången om att hon sett sin mamma krossa tabletter som hon sedan lade på bröd och bredde Nutella ovanpå. Detta serverade både sin avlidne f.d. sambo och sedan även den hon försökte giftmörda. Enligt henne själv önskade de få sin medicin på detta sätt.. Bara det låter ju helt galet..Skulle det mot förmodan vara så får man ändå tro att chansen att hon lyckas träffa på två män, tätt efter varandra, som vill ta sin medicin just på detta sätt rimligtvis borde vara obefintlig...

Nej barnens pappa är inte en av dem hon försökt förgifta.

Vill tillägga att jag, liksom säkert många fler, vill ge hennes dotter en stor stöttande kram ❤️ Bra L!

Otroligt starkt av henne att vittna. Så otroligt sorgligt för dem båda att behöva uppleva detta.
Senast redigerad av Vitaeternaa 2019-11-05 kl. 21:55. Anledning: Felstavning
Citera
2019-11-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaeternaa

Dottern vittnade vid rättegången om att hon sett sin mamma krossa tabletter som hon sedan lade på bröd och bredde Nutella ovanpå. Detta serverade både sin avlidne f.d. sambo och sedan även den hon försökte giftmörda. Enligt henne själv önskade de få sin medicin på detta sätt.. Bara det låter ju helt galet..Skulle det mot förmodan vara så får man ändå tro att är chansen att hon lyckas träffa på två män, tätt efter varandra, som vill ta sin medicin just på detta sätt rimligtvis borde vara obefintlig...

Vill tillägga att jag, liksom säkert många fler, vill ge hennes dotter en stor stöttande kram. Otroligt starkt av henne att vittna. Så otroligt sorgligt för båda barnen att deras mamma väljer ett sådant här liv.

Tack för svar!
Otroligt imponerande av dottern som klarade av att vittna mot sin mamma. Hur gamla är tvillingarna?
Just laddat ner Fup’n. Ska bli intressant att läsa.
Citera
2019-11-07, 21:51
Medlem
lighten-ups avatar
Sjukaste storyn ju! Nästan så att det hela borde bli till en film.

Läste om det hela nyligen i denna artikel: https://www.dn.se/nyheter/blev-forgiftad-av-sin-sambo-avfardades-som-psykiskt-sjuk/
Citera
2019-11-08, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaeternaa

Dottern vittnade vid rättegången om att hon sett sin mamma krossa tabletter som hon sedan lade på bröd och bredde Nutella ovanpå. Detta serverade både sin avlidne f.d. sambo och sedan även den hon försökte giftmörda. Enligt henne själv önskade de få sin medicin på detta sätt.. Bara det låter ju helt galet..Skulle det mot förmodan vara så får man ändå tro att chansen att hon lyckas träffa på två män, tätt efter varandra, som vill ta sin medicin just på detta sätt rimligtvis borde vara obefintlig...

Vill tillägga att jag, liksom säkert många fler, vill ge hennes dotter en stor stöttande kram ❤️ Bra L!

Otroligt starkt av henne att vittna. Så otroligt sorgligt för dem båda att behöva uppleva detta.

Ja det var oerhört starkt av dottern att vittna. I FUP vill hon helst inte att det hon sa skulle komma fram till mamman (det är ganska vanligt i fup:ar att folk hoppas att det som sägs inte blir offentligt)

Susanne påminner på många sätt om dubbbelmörderskan Johanna M. Den stora skillnaden var att JM anlitade folk. Denna kvinna utförde jobben själv. Båda kom dock undan med ett mord vardera. Deras tuppkammar växte sig dock till slut över deras förstånd.

JM:s ena dotter och sonen däremot var inte som Susannes dotter.
Citera
2019-11-09, 16:30
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Sjukaste storyn ju! Nästan så att det hela borde bli till en film.

Läste om det hela nyligen i denna artikel: https://www.dn.se/nyheter/blev-forgiftad-av-sin-sambo-avfardades-som-psykiskt-sjuk/
Ja, kunde inte sluta läsa FUPen... Dramatisk inledning med transkription av samtalet till SOS alarm...satt uppe hela natten. Skulle det varit en film skulle man nästan tyckt att det var alltför skruvat. Hårt uppvaknande för många i den historien.
Citera
2019-12-05, 18:20
Medlem
landofmoronss avatar
Nu finns det risk att jag röjer mig men strunt samma. Jag jobbade inom socialtjänsten som vikarie för något år sedan, tillsammans med SK. Det annonserades ut en fast tjänst som vi båda sökte, som hon fick. Chefen begärde in betyg (oklart varför inte det gjort innan) från universitet. Visade sig då att hon fejkade betygen och fått välja mellan att gå eller få kicken. Hon valde att gå på dagen... verkar som mönstret upprepar sig...
Citera
2019-12-07, 17:31
Medlem
poffansoffans avatar
Kan någon lägga upp fupen som en vanlig fil istället för zip
Citera
2019-12-07, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poffansoffan
Kan någon lägga upp fupen som en vanlig fil istället för zip

https://minfil.com/nbR8VeDen7/G_teborgs_TR_B_7273-19_Aktbil_54_pdf

Trevlig läsning.
Citera
2019-12-12, 05:12
Medlem
Hallå hallå
Är det någon som vet om hon överklagade domen?
Citera
2019-12-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dadudez
Hallå hallå
Är det någon som vet om hon överklagade domen?
Nu fick jag precis veta att hon överklagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in