2019-07-30, 14:49
Medlem
XtraXs avatar
Hah vilket slut!!!!
Citera
2019-07-30, 14:51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Tycker ni att 'Homelander' Antony Starr verkar familjär..
För bövelen, det är ju han ifrån Banshee !

Wow, hade inte en tanke på att det var han =)
Citera
2019-07-31, 09:10
Medlem
Har bara sett första avsnittet men fastnade direkt. Händer inte ofta direkt. Brukar oftast inte ens orka med första avsnittet av en ny serie. Intressant handling, sköna karaktärer, mycket våld och sjuk humor. Rekommenderas verkligen.
Citera
2019-07-31, 17:01
Medlem
GreenBastards avatar
Har sett hela säsongen nu och tycker faktiskt inte den var så bra som jag trodde den skulle vara efter att ha sett trailern. Två första avsnittet är helt klart bäst sen blir den lite väl seg stundtals. Hade hoppats på lite mer sviniga superhjältar som The Boys måste ha ihjäl på uppfinningsrika sätt men inte mycket av den varan på det stora hela.
Citera
2019-07-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Har sett hela säsongen nu och tycker faktiskt inte den var så bra som jag trodde den skulle vara efter att ha sett trailern. Två första avsnittet är helt klart bäst sen blir den lite väl seg stundtals. Hade hoppats på lite mer sviniga superhjältar som The Boys måste ha ihjäl på uppfinningsrika sätt men inte mycket av den varan på det stora hela.

Tycker detsamma som du, man blev lite lurad av trailern och jag spolade igenom dom flesta avsnitten eftersom det blev lite långrandigt!
Citera
2019-08-06, 08:59
Medlem
Ledarens avatar
Sevärd, men de kunde gått ännu längre. Samma problem som med Preacher. Serietidningen är mycket bättre.
Citera
2019-08-06, 19:58
Medlem
fernebos avatar
Jag tyckte att den var bra, även om de inledande och sista avsnitten var vassast. Lite tomgång ibland, men på det stora hela kul!
Citera
2019-08-08, 23:55
Medlem
9zs avatar
The Boys och Preacher är båda bra serier som de lyckats göra bra tv av. Nu väntar jag spänt på Lobo!
Citera
2019-08-19, 00:04
Medlem
Korders avatar
Förväntade mig dynga likt andra superhjälteserier men gav första avsnittet en chans. Har nu sett säs 1. Underhållande, och för att handla om superhjältar är det väl så bra som man kan hoppas på.

Anthony Starr gör sig väldigt bra i rollen som inte-Stålmannen. Helt klart den bästa "super villain"-karaktären jag stött på, oavsett om vi snackar serie eller film.

Inte lika pepp på protagonisterna som alla är väldigt torra stereotyper. Frenchie är väl mest intressant, men även det är en rätt trött karaktär. Värst är Mother's Milk (vilket namn!) som känns som en karbonkopia av Punishers svarta polare i Netflix-serien (och han är precis lika värdelös där).
Citera
2019-08-19, 14:52
Medlem
indic0s avatar
Efter en katastrofal sista säsong av GoT och en långtråkig tredje säsong av ST känns det uppfriskande med en riktigt bra serie.

8/10 kan första säsongen få av mig.
Citera
2019-08-20, 11:10
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Någon som läst serietidningen och kan säga hur tv-serien står sig mot den?
Citera
2019-08-20, 14:38
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
Någon som läst serietidningen och kan säga hur tv-serien står sig mot den?

Det finns några saker som skiljer sig åt, självklart, men överlag är det en väldigt lyckad överföring från det ena mediet till det andra. Till skillnad från Preacher som är skit rakt igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in