2025-10-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag drömmer om att ta henne analt. Tänker mig att vi träffas på en Miljökonferens som handlar om hur vi ska minska på skräpberget och onödigt avfall.

På kvällen hamnar vi på ett av våra hotellrum.

Jag föreslår att jag kan hjälpa henne med hennes avfall med min kuk som kan rensa hennes anal från avfall.

Hon förstår att det är genialt och ställer sig på alla fyra i hotellsängen.

”How dare you”
Citera
2025-10-08, 21:09
Ni som ville knulla Greta, vill ni fortfarande knulla Greta?
Eller har ni kommit till insikt, det ger er i dålig dager.
Citera
2025-10-08, 21:15
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julaftonsnartigen
Ni som ville knulla Greta, vill ni fortfarande knulla Greta?
Eller har ni kommit till insikt, det ger er i dålig dager.

Utan att bry mig ett skit om The Gretas sexliv och vem som kan tänkas fantisera om hennes eländiga kropp så misstänker jag starkt att de flesta fantasier folk kan tänkas ha handlar om straffknullande och i så fall lär de bara blivit mer sugna efter hennes bravader.
Citera
2025-10-08, 21:31
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Utan att bry mig ett skit om The Gretas sexliv och vem som kan tänkas fantisera om hennes eländiga kropp så misstänker jag starkt att de flesta fantasier folk kan tänkas ha handlar om straffknullande och i så fall lär de bara blivit mer sugna efter hennes bravader.

Vi får se hur denna frågan kommer utvecklas, kan med 100 procent säga inte ens mot betalning skulle knulla Greta, men i alla bostadens garderober finns det tydligen många som vill bemästra Greta i bingen, återstår att se hur många som vill fortfarande. (fantasi är något annat)

Greta Thunberg är som sagt inte normal eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in