2026-08-11, 20:53
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Palestinier i gemen är inte vanligt folk, de är vanligtvis terrorister. Fullt möjligt att BG är peddo som du skriver, det vet jag intet om och om det är så skall han buras in på mycket lång tid, kanske för evigt. Men när det handlar om musiken han skrev som ett sanningsvittne i Israel-Palestina-konflikten så skall han ha all cred i världen för att han vågade säga sanningen. En sanning som många vill säga med där få vågar pga risk för represalier från galna kommunister och övrig vänster. En stor risk som inte är i ISrael, utan här i Sverige.

Här håller jag med dig. Boy George är inte Moder Theresa men att sätta ner foten mot muslimterrordräggen Hamas är bara rätt.
Citera
2026-08-12, 15:44
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Palestinier i gemen är inte vanligt folk, de är vanligtvis terrorister. Fullt möjligt att BG är peddo som du skriver, det vet jag intet om och om det är så skall han buras in på mycket lång tid, kanske för evigt. Men när det handlar om musiken han skrev som ett sanningsvittne i Israel-Palestina-konflikten så skall han ha all cred i världen för att han vågade säga sanningen. En sanning som många vill säga med där få vågar pga risk för represalier från galna kommunister och övrig vänster. En stor risk som inte är i ISrael, utan här i Sverige.
På vilket sätt är han ett sanningsvittne, du verkar ju lika galen som Boy George.
Ni kan ju båda åka till Tel Aviv och leva ut era perversioner där så blir vi av med några ivf,.
Citera
2026-08-12, 20:36
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
På vilket sätt är han ett sanningsvittne, du verkar ju lika galen som Boy George.
Ni kan ju båda åka till Tel Aviv och leva ut era perversioner där så blir vi av med några ivf,.

Oklart vilka perversioner som bjuds i Tel Aviv. Du tänker förmodligen på självsprängningar på något kafé för att döda unga studenter? Det är du och dina kompisar som hålls med sådant, det är inte för mig. Förmodligen inte heller något som locklar BG.

Han är ett sanningsvittne på så sätt att han berättar något som är sanningen. Det är det som ordet betyder. Många lär sig detta i skolan, kanske först på gymnasiet. Bra del i utbildningen, du kanske inte har gått de kurserna? Kan rekommenderas, man lär sig mycket intressant och man framstår heller inte så obildad.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in