Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FL83
Jag kan ha gjort ett litet uttag där en gång innan men inte säker. Då snackar vi bara typ 150euro nu är de betydligt mer

Jag haft uttag över 4000 och väntade 5 dagar .
Citera
2021-01-26, 10:56
Medlem
krommees avatar
Har nu gjort uttag på Mountgold på 800euro

Gjorde en del av uttaget för 5-6 timmar sedna pengarna har inte kommit, jag frågade i livechat..dem sa dem haft technical issues med "bank" och att min var en av dem sen igår"

aldrig hört talas om nåt dylikt
Citera
2021-01-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee

Gjorde en del av uttaget för 5-6 timmar sedna pengarna har inte kommit, jag frågade i livechat..dem sa dem haft technical issues med "bank" och att min var en av dem sen igår"

Swedbank? Den har strulat överjävligt sen igår morse, det kan jag skriva under på.
Citera
2021-01-26, 12:36
Medlem
Plockat ut 20.000 från scatters,
Första uttaget tog 7 timmar, men nu har det redan gått över 24h trots att jag satte in och tog ut genom trustly. Självklart har dem också en ”Cancel withdrawal” knapp. Vi får se hur det här går...
Citera
2021-01-26, 12:39
Medlem
Citat:
Hur är de med scatters utbetalningar? Träffade 2000Euro på razor shark inatt. Fick mail direkt om att uttaget gjordes och sen att jag får ett nytt så fort de handlagt ärendet

Fick du ut dina pengar? Vart skickade du in dokument?
Citera
2021-01-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bierstube
Fick du ut dina pengar? Vart skickade du in dokument?

Ja pengarna satt på kontot för ngn timme sedan. Skicka dokument till documents@hd.scatters.com
När jag ställde in förlustgräns så jag i princip inte skulle kunna spela så gick de fort för dem att godkänna
Citera
2021-01-26, 14:47
Medlem
Citat:
Ja pengarna satt på kontot för ngn timme sedan. Skicka dokument till documents@hd.scatters.com
När jag ställde in förlustgräns så jag i princip inte skulle kunna spela så gick de fort för dem att godkänna

Vad är det för dokument jag ska skicka in, bad dem dig göra det innan? Fyfan vad segt att det ska ta sån lång tid, är nämligen i behov av pengarna nu. Trustly brukar ju ta 5 min - max 1 timme typ.
Citera
2021-01-26, 16:58
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krommee

Om du har Swedbank så är det bankens fel då dem har tekniska problem. Men frustread blir man speciellt när man behöver ha in pengarna fort
Citera
2021-01-26, 17:04
Medlem
Citat:

Frågade dem om jag var tvungen att skicka in dokument för att få mitt uttag, nu sa dem ja. Smart att dem inte informerar en om det utan att man istället måste fråga själv för att få reda på det...
Citera
2021-01-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bierstube
Frågade dem om jag var tvungen att skicka in dokument för att få mitt uttag, nu sa dem ja. Smart att dem inte informerar en om det utan att man istället måste fråga själv för att få reda på det...

Jag läste på deras FAQ. Körkort (fram/baksida) kontoutdrag förmodligen där de ser insättning du gjort till dem. Jag slängde med sceeenshoot där man ser Bic och Swiftkod också. Sen en räkning som bekräftar din adress. Dock inte mobilräkning av ngn anledning. Hur mkt har du som ligger o väntar?
Citera
2021-01-26, 19:11
Medlem
Citat:
Jag läste på deras FAQ. Körkort (fram/baksida) kontoutdrag förmodligen där de ser insättning du gjort till dem. Jag slängde med sceeenshoot där man ser Bic och Swiftkod också. Sen en räkning som bekräftar din adress. Dock inte mobilräkning av ngn anledning. Hur mkt har du som ligger o väntar?

Ca 40.000, Skickat in allt som du sa + lite till.
Citera
2021-01-26, 19:42
Medlem
Fick in pengarna redan nu mot min förväntan!
+1 till scatters.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in