Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Vad jag tycker? Jag tycker det är sjukt att en person som detta, Drunker mest känd för att raggla omkring stupfull ska sitta hos CNN och föra någon talan alls. Att han dessutom kallar alla idioter som inte vill att en sådan som han ska vara sorts president över hela Europa gör mig bara mer övertygad om det idiotiska med EU-tanken.
Han erkänner också att man försöker göra det så krångligt som möjligt att gå ur detta projekt. Något som han verkar stolt över. Ungefär som en företagsledare sa samma sak angående telefonabonnemang som de sålde. Jo vi har gjort det så krångligt att gå ur så våra kunder ger upp att ens försöka bli av med vår skit.
den alkoholiserade bastarden löftven och hans rövpolare inom de åtta partierna i riksdagen vill ju inte gå ur för då kan de inte överlåta allt åt bryssel och alkisarna där. man kan skylla ifrån sig hela tiden på bryssel fast man åker dit hela tiden och berättar hur man vill att de ska agera och det är mer och mer överstatlighet och högre skatter så man ska ha råd med dyra projekt av olika slag som är helt meningslösa, import av kriminella negrar och muslimer som hatar vita som pesten.