2019-05-23, 19:23
Medlem
dumskallen och fyllesvinet Juncker anser att de som bryr sig om sitt land dumma i huvudet. De han anser vara dumma i huvudet super inte så hårt så att de tar på sig en brun och en svart sko eller att de super så hårt att d einte vet vad de säger och chefar över en region med 500+M invånare och som inte valts till sin posiotion genom demokratiska val. När skiten Juncker var och hälsade på Trump vågade han inte säga ett ord, han sket ned sig helt. Bastarden LÖfvén valde att ljuga och påstå att det inte existerade några no-go zoner i Sverige.

Vad tycker du om Junker och att han inte valts till sin position genom demokratiska val och att han är en dement alkis?

Juncker slår till inför EU-valet – ’dumma nationalister som älskar sina länder’
https://samnytt.se/juncker-slar-till-infor-eu-valet-dumma-nationalister-som-alskar-sina-lander/
Citera
2019-05-23, 19:43
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Ja alla världens länder och deras befolkningar är dumma i huvudet för att de råkar gilla eller älska sitt land. För det råkar givetvis en majoritet av jordens befolkning göra. Att folk firar nationaldagar och andra nationsknutna högtider har gjorts i flera hundra år.

Men Juncker är en globalist utan rötter. Han glider runt halvfull och tjänar flera miljoner om året på att göra ingenting annat än att vara en globalistisk marionett. En lågutildad neger från Afrikas savann kunde enkelt ha bytt plats med suputen.
Citera
2019-05-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja alla världens länder och deras befolkningar är dumma i huvudet för att de råkar gilla eller älska sitt land. För det råkar givetvis en majoritet av jordens befolkning göra. Att folk firar nationaldagar och andra nationsknutna högtider har gjorts i flera hundra år.

Men Juncker är en globalist utan rötter. Han glider runt halvfull och tjänar flera miljoner om året på att göra ingenting annat än att vara en globalistisk marionett. En lågutildad neger från Afrikas savann kunde enkelt ha bytt plats med suputen.

"korrupt ljugande alkis" för det är bara de som är korrupta som säljer ut sitt land. om de brydde sig om de som de "ledde" så hade de inte plundrat till sig de får i förmåner och lön.
Citera
2019-05-23, 20:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Vad jag tycker? Jag tycker det är sjukt att en person som detta, Drunker mest känd för att raggla omkring stupfull ska sitta hos CNN och föra någon talan alls. Att han dessutom kallar alla idioter som inte vill att en sådan som han ska vara sorts president över hela Europa gör mig bara mer övertygad om det idiotiska med EU-tanken.

Han erkänner också att man försöker göra det så krångligt som möjligt att gå ur detta projekt. Något som han verkar stolt över. Ungefär som en företagsledare sa samma sak angående telefonabonnemang som de sålde. Jo vi har gjort det så krångligt att gå ur så våra kunder ger upp att ens försöka bli av med vår skit.
Citera
2019-05-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vad jag tycker? Jag tycker det är sjukt att en person som detta, Drunker mest känd för att raggla omkring stupfull ska sitta hos CNN och föra någon talan alls. Att han dessutom kallar alla idioter som inte vill att en sådan som han ska vara sorts president över hela Europa gör mig bara mer övertygad om det idiotiska med EU-tanken.

Han erkänner också att man försöker göra det så krångligt som möjligt att gå ur detta projekt. Något som han verkar stolt över. Ungefär som en företagsledare sa samma sak angående telefonabonnemang som de sålde. Jo vi har gjort det så krångligt att gå ur så våra kunder ger upp att ens försöka bli av med vår skit.

den alkoholiserade bastarden löftven och hans rövpolare inom de åtta partierna i riksdagen vill ju inte gå ur för då kan de inte överlåta allt åt bryssel och alkisarna där. man kan skylla ifrån sig hela tiden på bryssel fast man åker dit hela tiden och berättar hur man vill att de ska agera och det är mer och mer överstatlighet och högre skatter så man ska ha råd med dyra projekt av olika slag som är helt meningslösa, import av kriminella negrar och muslimer som hatar vita som pesten.
Citera
2019-05-23, 22:07
Medlem
bernad_laws avatar
Fast detta tas med fördel i EU-forumet.

Politik: utrikes --> EU
/Moderator
Citera
2019-05-23, 23:27
Medlem
Juncker är EU-kommissionens ordförande. Jag hade blivit mer upprörd om han kommit ut som en nationalistisk EU-motståndare.
Citera
2019-05-27, 01:21
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
Juncker är EUs Jeltsin. Efter Jeltsin kom Putin...
Citera
2019-05-27, 08:09
Medlem
dstructs avatar
Junker en förmögen alkis som bott/bor på ett hotell i bryssel och är från Luxemburg. Påverkas säkert jätte mycket av multikulti och invandring. Dricker sprit och köper in prostituerade till sitt hotellrum där han och massor av politiker och EU höjdare har orgies, partajar och snortar kokain hela dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in