2026-07-27, 05:40
Medlem
MKUltra är påriktigt och pågår fortfarande och har blivit mycket värre. Idag handlar det om att göra alla mind control tekniker som man lärde sig att göra som tortyr, psychic driving, sleep deprivation osv med elektromagnetisk strålning alltså pulserande directed energy weapons och att automatisera det och att skala upp det för kapacitet på befolkningsnivå. Handlar mer om research and development idag. Och detta görs självklart på befolkningen. Finns detta i Sverige? Svar: Ja. Det är internationellt eftersom dom också "mappar" hjärnor så dom behöver kartlägga hjärnor från alla olika länder.

Hur vet jag allt det här? För att jag varit offer för det sen barnsben. Mina föräldrar va satanister i hemlighet och va med i en kult och va rekryterade av staten och jag fick gå igenom våldtäkter och tortyr där man splittande mitt sinne och programmerade altrar, alltså monarch programming. Dom brukade ta mig när jag sov och lämna tillbaka mig på natten så vaknade jag utan minne. Fick också göra små uppdrag som jag fick av polisen att följa efter folk och åka till platser och så, hade en mobiltelefon som jag fick av polisen som dom kontakta mig på. Då va jag runt 12-13 år.

Hade kontakt med socialtjänsten och polisen eller om dom va underrättelsetjänst allihopa men dom utgav sig iallafall för att vara det. Idag är jag vuxen och fortfarande utsatt för det som idag kallas för Targeted Individual programmet. En vidareutveckling av MKUltra där man blir övervakad och stalkad av polisen/underrättelsetjänsten och blir torterad med directed energy weapons.
Senast redigerad av PVitamin 2026-07-27 kl. 05:53.
Citera
2026-07-27, 12:42
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
MKUltra är påriktigt och pågår fortfarande och har blivit mycket värre. Idag handlar det om att göra alla mind control tekniker som man lärde sig att göra som tortyr, psychic driving, sleep deprivation osv med elektromagnetisk strålning alltså pulserande directed energy weapons och att automatisera det och att skala upp det för kapacitet på befolkningsnivå. Handlar mer om research and development idag. Och detta görs självklart på befolkningen. Finns detta i Sverige? Svar: Ja. Det är internationellt eftersom dom också "mappar" hjärnor så dom behöver kartlägga hjärnor från alla olika länder.

Hur vet jag allt det här? För att jag varit offer för det sen barnsben. Mina föräldrar va satanister i hemlighet och va med i en kult och va rekryterade av staten och jag fick gå igenom våldtäkter och tortyr där man splittande mitt sinne och programmerade altrar, alltså monarch programming. Dom brukade ta mig när jag sov och lämna tillbaka mig på natten så vaknade jag utan minne. Fick också göra små uppdrag som jag fick av polisen att följa efter folk och åka till platser och så, hade en mobiltelefon som jag fick av polisen som dom kontakta mig på. Då va jag runt 12-13 år.

Hade kontakt med socialtjänsten och polisen eller om dom va underrättelsetjänst allihopa men dom utgav sig iallafall för att vara det. Idag är jag vuxen och fortfarande utsatt för det som idag kallas för Targeted Individual programmet. En vidareutveckling av MKUltra där man blir övervakad och stalkad av polisen/underrättelsetjänsten och blir torterad med directed energy weapons.
Och hur vet du att det var just Mkultra? Berättade dina satanistföräldrar det, eller lyckades du se deras instruktioner i deras mobiler eller i självförstörande meddelanden som i Mission impossible? Hur lever du idag, har du t ex flickvän, jobb, egen bostad, osv, eller avstår du från allt sånt eftersom att även det kontrolleras av Mkultra och deras riktade energivapen?
Citera
2026-08-13, 12:18
Medlem
Årets kongressförhör om MKULTRA tycks ha slutat utan några direkt nya insikter:
https://www.motherjones.com/politics/2026/07/anna-paulina-luna-mkultra-cia-mind-control-usaid-covid-conspiracy-theories/

Tvärtom verkar en hel del förvirring uppstått, då man bjudit in experter utan koppling till MKULTRA, och diskuterat konspirationsteorier utan samband med huvudämnet (covid-vaccin, usaid etc), samt hänvisat till nyligen eller kommande frisläppta regeringsdokument som bara lösligt berör MKULTRA.

Detta trots en ganska bombastisk inledning av ordföranden, kongressledamoten Anna Paulina, där hon jämförde MKULTRAs medicinska övergrepp i forskningssyfte mot ovetande civila, patienter och fångar som ett brott mot mänskligheten.

De två inkallade författarna, dr Stephen Kinzer ("Poisoner In Chief", en bok om MKULTRAS chef Sidney Gottlieb) samt Tom O’Neill ("Chaos", en bok om sektledaren och mördaren Charles Manson), gavs dock tillfälle att yttra sig grundligt om sin syn på saken.

O'Neil påminde om löftet från 1977 års offentliga senatförhör (Church) om MKULTRA och andra myndighetsövergrepp att man då “promised that the victims of MKULTRA would be identified, compensated and provided lifetime medical care. None of that ever happened.”
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in