2020-02-23, 17:18
Avslutad
Häcken har varit förkrossande överlägsna i första halvlek. Inte sett något bollinnehav men 95-5 är inte omöjligt? Finns inte en chans att det är mindre än 90-10 iallafall. Nästan så man tycker synd om GAIS.

Tuominen och Söderlund får munnen att vattnas, dom har bjudit på ren jävla fotbollsporr vid flera tillfällen. Adam Andersson ser ut att ha tagit flera steg sedan förra året, kan möjligtvis bli en av allsvenskans bästa ytterbackar i år.
Citera
2020-02-23, 18:28
Medlem
zebra121s avatar
Östersund krossade Eskils. Vad drar man för slutsatser av det? Många här tror de åker ut rent sportsligt men kan de bli ett lag för övre halvan?
Citera
2020-02-23, 18:38
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Häcken har varit förkrossande överlägsna i första halvlek. Inte sett något bollinnehav men 95-5 är inte omöjligt? Finns inte en chans att det är mindre än 90-10 iallafall. Nästan så man tycker synd om GAIS.

Tuominen och Söderlund får munnen att vattnas, dom har bjudit på ren jävla fotbollsporr vid flera tillfällen. Adam Andersson ser ut att ha tagit flera steg sedan förra året, kan möjligtvis bli en av allsvenskans bästa ytterbackar i år.

Gillar du icke Yasin trazke? Hade gärna tatt tillbaka honom till ÖSK
Citera
2020-02-23, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Östersund krossade Eskils. Vad drar man för slutsatser av det? Många här tror de åker ut rent sportsligt men kan de bli ett lag för övre halvan?
Eskilsminne kom 9:a i division 1 förra året. Det säger ingenting att ett allsvenskt lag vinner med 5-0.
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Nej jag tycker han dräller alldeles för mycket med bollen och stannar upp våra snabba omställningar. Tycker inte han passar in alls hos oss. Men det känns ok att ha honom som en joker på bänken att kunna kasta in, det var ett fint mål han gjorde idag.
Citera
2020-02-23, 18:54
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Att ÖFK kommer klara sig fint div 1 när dom degraderas
Citera
2020-02-23, 18:59
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Eskilsminne kom 9:a i division 1 förra året. Det säger ingenting att ett allsvenskt lag vinner med 5-0.

Nej jag tycker han dräller alldeles för mycket med bollen och stannar upp våra snabba omställningar. Tycker inte han passar in alls hos oss. Men det känns ok att ha honom som en joker på bänken att kunna kasta in, det var ett fint mål han gjorde idag.

Mitt största "problem" med honom när han var här var att han var alldeles för ineffektiv när det kom till att göra poäng. Många avslut, fina dribblingar och annat vackert men få som gav mål eller assists.
Citera
2020-02-23, 19:49
Avslutad
Citat:

Eskilsminnes målvakt bjöd dessutom på dom tre första målen. https://www.fotbollskanalen.se/sverige/tv-ostersund-demolerade-eskilsminne---horberg-tvamalsskytt/

Citat:
Mitt största "problem" med honom när han var här var att han var alldeles för ineffektiv när det kom till att göra poäng. Många avslut, fina dribblingar och annat vackert men få som gav mål eller assists.

Fast i Häcken har han ändå haft en helt ok poängproduktion. Han är alldeles för ego dock.
Citera
2020-02-23, 20:40
Medlem
Keldons avatar
Om jag har räknat rätt var det den 34e cupvinsten Nanne tagit med KFF. Endast 9 förluster såhär långt. Allt känns som vanligt igen när Nanne är tillbaka. Spåren av MPs misshandel av föreningen avlägsnats. Den spelare som MP satte i frysboxen, Magnusson, givetvis 2målsskytt idag! Att AIK dessutom sjabblar mot Jsödra gör ju hela dagen komplett!
Citera
2020-02-23, 21:27
Medlem
Såg Tvååker-Falkenberg. Slutade 1-3. Inte så mycket att säga, egentligen. Tvååker stod upp bra, men Falkenberg var vassare sista tredjedelen.

Då Norrköping besegrade Halmstad i den tidiga seriefinalen lär gruppen redan vara avgjord. Halmstad är bättre än Falkenberg, även om beviset dröjer tills nästa helg.
Gruppen slutar med ordningsföljd: Norrköping, Halmstad, Falkenberg, Tvååker.
Citera
2020-02-23, 21:52
Medlem
landofmoronss avatar
Av de matcher jag sett hittills, 1 på plats 4 på tv, är häcken giftigast...är dock blåvit så varje torsk GAIS drar på sig är fin att se...
Citera
2020-02-23, 22:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Vet vilken legend han är i AIK-kretsar och hur bra han varit. Men med den nya spelsättet AIK vill implementera i år och med ytterligare ett år på nacken, är Per Karlsson bra nog att vara given i Gnagets startelva även denna säsong? (dömer inte enbart på dagens mindre lyckade insats så klart)
Förra året höll Pertan en bra å stabil nivå och vill inte dra såna växlar efter årets första tävlingsmatch men kanske är det så, återstår att se men det både tror och hoppas jag inte.
Citat:
2-0 årets snyggaste mål ännu så länge?
Har i skrivande stund inte ens sett målet men spontant är det svårt å tro att de skulle va snyggare än Oforis 1-2 mål idag.
Citat:
Gillade inte Yasin särskilt mycket i AIK heller, duglig rent tekniskt men bedrövlig speluppfattning och inte mycket till poängspelare.
Citera
2020-02-23, 22:43
Medlem
Klappuselt av Gnaget men jag tror tyvärr inte det säger alltför mycket om kommande insatser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in