2019-05-13, 22:53
Medlem
504umMadLads avatar
"Botkyrka kommun portade från april i år alla över 16 år från lokalerna för att stoppa rekryteringen till gängen.

I mars stängde Sollentuna kommun en ungdomsgård där hederskultur förespråkades.

Flera ungdomsgårdar har anställt personer som dömts för vålds- och narkotikabrott – eller som av polis pekas ut som gängmedlemmar."

https://www.expressen.se/nyheter/ungdomsgardar-tvingas-stanga-har-infiltrerats-av-kriminella-gang/

Det nya Sverige mina damer och herrar. Hur naiv är man inte om man tror att massinvandringsexperimentet kommer sluta med något bra? Förbered dig så att du och din familj kan vara trygga.
Citera
2019-05-13, 23:08
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 504umMadLad
"Botkyrka kommun portade från april i år alla över 16 år från lokalerna för att stoppa rekryteringen till gängen.

Flera ungdomsgårdar har anställt personer som dömts för vålds- och narkotikabrott – eller som av polis pekas ut som gängmedlemmar."

https://www.expressen.se/nyheter/ungdomsgardar-tvingas-stanga-har-infiltrerats-av-kriminella-gang/

Det nya Sverige mina damer och herrar. Hur naiv är man inte om man tror att massinvandringsexperimentet kommer sluta med något bra? Förbered dig så att du och din familj kan vara trygga.

Vad "förvånad" man blir. Jag har sagt det i tidigare trådar. Fritidsgårdar är inte lösningen för dessa vildar. Utvisning är lösningen.
Citera
2019-05-13, 23:18
Medlem
504umMadLads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Vad "förvånad" man blir. Jag har sagt det i tidigare trådar. Fritidsgårdar är inte lösningen för dessa vildar. Utvisning är lösningen.

Annars har ju fritididsgårdar varit en patenteradlösning på allt från gruppvåldtäkter till rån om man ska tro på de som "vet och kan" i TV. Det ligger ju något löjligt i föreställningen att om blattarna bara har en ungdomsgård att gå till för att spela biljard, TV-spel och gud vet vad så löser det sig. Blattarna kommer förblir blattar.

Enda lösningen med effekt är att repatriera dem. De har inget att göra i Sverige som är svenskarnas land.
Citera
2019-05-13, 23:23
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:

Är någon förvånad?
Citera
2019-05-14, 08:22
Medlem
Citat:

Vad ska diskuteras?

Hela Fryshuset och Lugna gatan är uppbyggda på fd kriminella ungdomar som både har varit gängmedlemmar och våldsverkare. Man använder den kompetensen för att förebygga nya brott.
Citera
2019-05-14, 08:36
Medlem
Kipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Vad ska diskuteras?

Hela Fryshuset och Lugna gatan är uppbyggda på fd kriminella ungdomar som både har varit gängmedlemmar och våldsverkare. Man använder den kompetensen för att förebygga nya brott.
Medan de använder sin kompetens för att fortsätta sin kriminella bana under täckmanteln av samarit.
Citera
2019-05-14, 08:40
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:

Varenda djävla löfte och åtgärd för att fixa ”mångkulturhelvetet” som våra politiker lovat verkar gå åt helvete med pukor och trumpeter.
Varenda sak lyckas bli fel när man arbetar med bidragsanalfabeterna.
Kul att se hur fel våra politiker har i varenda insatt åtgärd.
Ingenting kan få mångkulturhelvetet att fungera.
Jo, en sak. Repatriering i stor skala och då pratar jag om 2-2.5 miljoner av dem.
Då kan vi nog rädda systemet Sverige.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2019-05-14, 08:59
Medlem
Sara Skyttedal, som växte upp i ett ytterområde, framförde just detta i en nylig intervju:

https://www.expressen.se/nyheter/qs/skyttedal-om-uppvaxten-min-familj-var-trasig/

"Polisen var frånvarande och de vänsterpolitiker som besökte problemområdet – högerpolitikerna åkte inte ens dit – de föreslog fler fritidsgårdar. Som att släcka eld med bensin, menar hon.
– Det var ju på fritidsgårdarna som problemen var störst. "

En reflektion är att fritidsgårdar borde vara extremt lätta att infiltrera, mtp att kommunen förmodligen skickar dit vilket löske som helst som "fritidsledare". Skicka dit en ung polis med lite mörkt hår och låt honom bygga upp förtroende hos de svagare invandrargrabbarna. Sen är det bara att vänta tills Hamid eller Mohammed kommer till den schyssta fritidsledaren och bekänner att han är orolig för nån "grej" som är på gång (klipp till: "hur fan kunde insatsstyrkan veta att vi var här?").
Citera
2019-05-14, 09:08
Medlem
Arons avatar
fritidsgardar ar sa 90 tal, bygg minaret och moske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in