2019-04-29, 00:16
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
Är man rasist så ser man det man vill se. Du kopplar ihop händelser och ser samband som egentligen inte existerar, för att det passar din hatiska syn på invandrare.

1) Jag är inte svensk, och glad är jag för det! Mest äckliga fega förrädarfolket på jorden.

2) Jag är uppvuxen med bruna rasister som regelbundet spöade svenskar för nöjes skull. Flera av dom var vänner och bekanta.

3) Jag har själv drabbats, av andra liknande rassebarbarer, då jag är vit, och det är rasism i bakgrunden, oavsett vilket vitt folk man tillhör så hatar och föraktar många av dem en. Man behöver inte vara svensk.

Det är på många sätt alla mot alla i MENA-kaoset ni skapat, men dödsfiender, muslimer, kristna, araber och afrikaner går i regel direkt ihop mot svennarna, om de känner att det behövs.

PS: Jag kommer att njuta av hur såna som dig och alla du håller kär, kommer att drabbas framöver. Njuta av det från Östeuropa, européernas sista fäste.
Citera
2019-04-29, 01:06
Medlem
504umMadLads avatar
Citat:
Det skulle ta för evigt om jag skulle sätta mig in och analysera varenda fall, så tack men jag avstår, men jag är helt säker på att om du verkligen läste och tittade utanför din tunnelseende-bubbla så skulle du nog inse att "dominanskriminaliteten" bara är en illusion, baserad på ditt hat. Jag hoppas du kan börja se på saken med ett mer öppet sinne.

Men du är bra snabb på att analysera att det är "hat" jag förmedlar. Patetiskt. Allt det vi gör är en reaktion på det HAT som riktas mot oss svenskar. Vi är en motreaktion mot våldet, rånen, förnedringen och förstörelsen vi svenskar får utstå. Inte en enda jävel ville att Sverige skulle förvaandlas till ett multietnisk helvete där vi har gruppvåldtäkter, hemlösa marockanska barn på gatorna i GBG och Sthlm som rånar, 9000 vuxna afghaner som kommit hit trots att de bott i Iran och inte en enda av dem hade ID, alla dessa jävla somalier, kurder, bosnier som kommit hit mot vår vilja ska också ut vare sig de vill eller inte. Vi har rätt att ha vårt land i fred din jävla fitta.
Citera
2019-04-29, 03:51
Medlem
Citat:
Vanligt folk i Sverige är inte kuvade, rasisterna är dock kuvade, det enda stället dom vågar vädra sitt hat och sin rasism på är Flashback.

Är man rasist så ser man det man vill se. Du kopplar ihop händelser och ser samband som egentligen inte existerar, för att det passar din hatiska syn på invandrare.

Reinfeldt står för medmänsklighet och kärlek, han valde att helt osjälviskt släppa in människor i nöd, det måste man beundra.

Det skulle ta för evigt om jag skulle sätta mig in och analysera varenda fall, så tack men jag avstår, men jag är helt säker på att om du verkligen läste och tittade utanför din tunnelseende-bubbla så skulle du nog inse att "dominanskriminaliteten" bara är en illusion, baserad på ditt hat. Jag hoppas du kan börja se på saken med ett mer öppet sinne.
Ledsen, innan jag såg detta, så trodde jag inte du var ett troll. Troll skall aldrig överdriva sina påhittade sympatier. Då blir det alltför uppenbart.
Citera
2019-04-29, 04:34
Medlem
Rufoss avatar
Glädjespridaren med sin Reinfeldt-avatar måste vara månadens troll. Faktiskt snäppet bättre än ManskahaHusvagn.

Fullständigt osannolik som person, men folk går ändå igång. Synd ändå att han gång på gång lyckas kapa forumtrådar genom att göra sig själv till spotthink.
Senast redigerad av Rufos 2019-04-29 kl. 04:40.
Citera
2019-04-29, 09:10
Bannlyst
Citat:
Vanligt folk i Sverige är inte kuvade, rasisterna är dock kuvade, det enda stället dom vågar vädra sitt hat och sin rasism på är Flashback.

Reinfeldt står för medmänsklighet och kärlek, han valde att helt osjälviskt släppa in människor i nöd, det måste man beundra.

Hej glädjegubbe!

om jag inte missminner mig så var det väl så att en av dina favoriter Anna König Jerlmyr. (som stod Fredde) närmast t.o.m la en motion att förbjuda s.k dominansbeteende på offentlig plats....
Citera
2019-04-29, 09:32
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Varför skulle "dominanskriminalitet" förekomma i Danmark när det inte förekommer här i Sverige och vi har tagit emot fler flyktingar?

Host. Som om de inte misshandlat och rånat här i Sverige?

Varför tror du babbegängen rånar svenskar på mobiler och [sic] kläder? För att själva springer omkring nakna och utan en smartphone?
Citera
2019-04-29, 10:31
Avslutad
Varför ödar ni tid på att argumentera mot ett troll?
Citera
2019-04-29, 10:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Dax för införande i ordlistan här också väl?

Fra Danmark kommer et nytt ord: dominans*kriminalitet. Det betyr vold begått av innvandrere mot dansker. Det er en særlig grov, hensynsløs, fullstendig uprovosert vold, og det er mye av den i hverdagen.
https://www.document.no/2019/04/28/et-nytt-ord-dominanskriminalitet/
Påminner lite om detta:
Invandrare "krigar" mot svenskar med rån
PUBLICERAD 2006-03-25
Vågen av personrån som drabbat Malmö det senaste året är till en del "ett krig mot svenskarna". Det säger elva unga rånare med invandrarbakgrund som motiv till att de bara ger sig på svenska ungdomar.
https://www.dn.se/nyheter/sverige/invandrare-krigar-mot-svenskar-med-ran/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in