2019-04-26, 00:29
Medlem
Hur tror ni att Sverige skulle påverkas av att svenskarna blev en minoritet i Sverige när det kommer till

ekonomi
kriminalitet
skolan
kultur

Jag vill då att ni utgår från att de grupper som försökar sig i Sverige är de som ökar just nu, alltså en blandning av olika ickesvenska folkslag främst från MENA länderna.
Citera
2019-04-26, 00:38
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Hur tror ni att Sverige skulle påverkas av att svenskarna blev en minoritet i Sverige när det kommer till

ekonomi
kriminalitet
skolan
kultur

Jag vill då att ni utgår från att de grupper som försökar sig i Sverige är de som ökar just nu, alltså en blandning av olika ickesvenska folkslag främst från MENA länderna.

Ta bort Om från rubriken så är du närmare verkligheten.

De 4 områden du nämner kommer att haverera och med det hela samhället.
Citera
2019-04-26, 08:23
Medlem
Tyl3r.Durd3ns avatar
Det som kommer hända är att svenskar blir en minoritet och de kommer förlora sitt land, kultur och sin gemnsamhet och allt kommer ske som tjuven mitt i natten.
Tacka våra politiker.

Allt som faller kommer byggas upp igen. Med nya tänker och ideologier, sen rensar man i historien om vad som hänt och när nästa generation av barn kommer så lär man dom endast tillräckligt för att vara dugliga.

Edit;
Svenska män kommer åka ut. Det är Cirka 60 % av de utrikes födda är svenska medborgare.
Källor: SCB, Migrationsverket och Migratinsinfo)
Senast redigerad av Tyl3r.Durd3n 2019-04-26 kl. 08:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in