Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2024-07-14, 15:25
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Vad heter sajten?

Erektify.se ?
Jag gick inte in på någon sajt. Jag laddade ner appen min doktor och kontaktade någon babbe som ordnade recept på nolltid.
Citera
2024-08-04, 23:25
Medlem
megacoolmans avatar
Är det någon som testat sidan receptonline?
Dyker upp som reklam på facebook ibland.
Det ska tydligen bara vara att fylla i ett formulär och ev chatta med någon, så ska man få utskrivet recept på 15 minuter.

Är ny på det här med kuk-piller. Har haft lite problem med potensen pga stress och annat. Har nu träffat en brud och vill ju inte göra henne besviken i sängkammaren.
Vi ska ses om ett par veckor igen, så jag hinner knappt få en tid hos min vanliga läkare.

Vilket piller ska man ha och hur funkar det? Om jag tar ett i "förebyggande syfte" och det sen mot förmodan inte blir något ligga, eller blir försenat, får jag springa runt med stånd i flera timmar då?
Känns lite svårt med timingen här...
Behöver ju inget som varar i 10-15 timmar heller
Citera
2024-09-03, 17:39
Avstängd
priices avatar
Fungerar erektify fortfarande, alltså enkelt få recept?
Citera
2024-12-21, 22:00
Medlem
Vill också veta hur vart jag ska vända mig för att få hjälpa med kukpiller
Citera
2025-12-19, 12:00
Medlem
Jag skulle vilka ha ett potensmedel så jag kan hålla ut längre, har inga problem att få upp den men kommer alldeles för snabbt. Gick in på mindoktor. Då kunde man välja om ens problem är att få stånd eller bara tidig utlösning.

Ska man välja svårt att få stånd eller? Risk att man inte får något på tidig utlösning?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in