2026-07-20, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallyhoo
Nu har hon delat ett Instagramkonto som gjorde inlägg om henne och kallade henne narcissist. Gör sig rolig över kontot och visar vad det heter. Vilket givetvis drar mer trafik till det kontot. Det är garanterat det hon vill. Extremt narcissistiskt beteende.

Det komiska är att kontot senast postade för fyra år sedan! Nu passar hon på att dela det och klaga på det.

Jag förstår inte varför ?
Citera
2026-07-21, 07:16
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draperi

Allt handlar ju om att vända uppmärksamheten bort från M själv när hon har fått frågor och viss kritik, så därför postar hon ju massvis av "bevis" på hur utsatt, hatad och hotad hon är, så att följarna ska stötta med mängder av sympati och hjärtan.

Det finns ju så många "haters" och "sabotörer" som vill M illa....host, host

Hon tror hon är slug, men har man lite innanför pannbenet genomskådar man ju ganska lätt hennes mindre begåvade agenda.
Citera
2026-07-21, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmalFetLagom
Allt handlar ju om att vända uppmärksamheten bort från M själv när hon har fått frågor och viss kritik, så därför postar hon ju massvis av "bevis" på hur utsatt, hatad och hotad hon är, så att följarna ska stötta med mängder av sympati och hjärtan.

Det finns ju så många "haters" och "sabotörer" som vill M illa....host, host

Hon tror hon är slug, men har man lite innanför pannbenet genomskådar man ju ganska lätt hennes mindre begåvade agenda.

Ja för den delningen gör bara att hon målar ut sig själv på ett mycket osmickrande sätt 😅
Patetiskt
Citera
2026-07-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ja för den delningen gör bara att hon målar ut sig själv på ett mycket osmickrande sätt 😅
Patetiskt
Bilden hon har lagt ut som bevis på att något ex misshandlade henne och man ser att det är vanligt näsblod. Undrar om hon vet hur man ser ut när man slagit näsan så illa att den blöder av det.
Citera
2026-07-21, 14:35
Medlem
Citat:
Bilden hon har lagt ut som bevis på att något ex misshandlade henne och man ser att det är vanligt näsblod. Undrar om hon vet hur man ser ut när man slagit näsan så illa att den blöder av det.

Tänkte på det med. Droppen har inte ens hunnit ner på läppen från att "exet slagit henne" till att hon hunnit få upp telefonen och fotat, UTAN att känna efter om hon blöder först för det är inte uttorkat alls....

Men alltså, jag mår så jävla dåligt för dom två stora grisarna. Hon har story uppe på Noah nu när han står som en räka och stapplar för att avlasta båda framkkövarna.

Dom där två grisarna kommer leva på övertid, hon tror dom kommer bli botade av glukosaminet hon ger dom. Jävla kvacksalvare
Citera
2026-07-21, 17:21
Medlem
Citat:

Min första tanke ang det var att hon vill att ”vi som trakasserar” ska gå igång på det och att hennes Facebook blir mer synlig = mer folk som uppmärksammar henne.
Citera
2026-07-21, 17:24
Medlem
Citat:

Jag tänkte också på det. Men jag tokvägrar ge henne den bollen att leka med. De som tror att det där är efter en smäll så får de skamset tro på det.
Citera
2026-07-21, 17:33
Medlem
Citat:
Tänkte på det med. Droppen har inte ens hunnit ner på läppen från att "exet slagit henne" till att hon hunnit få upp telefonen och fotat, UTAN att känna efter om hon blöder först för det är inte uttorkat alls....

Men alltså, jag mår så jävla dåligt för dom två stora grisarna. Hon har story uppe på Noah nu när han står som en räka och stapplar för att avlasta båda framkkövarna.

Dom där två grisarna kommer leva på övertid, hon tror dom kommer bli botade av glukosaminet hon ger dom. Jävla kvacksalvare

Jag tänkte också på det när jag såg grisen. Han ser ut att ha ont. Han rör sig inte normalt. Jag har jobbat med lantbruksdjur, bland annat, och reagerade direkt på hur han rör sig. Jag hoppas innerligt att det inte blir så men det börjar likna mer och mer hur det var på Gotlands djurfristad där de hade djur som inte ens kunde resa sig. De låg på lakan som de använda för att vända på djuren så att de inte fick liggsår.

Hennes stora gris som dog, han låg väl ner i flera veckor innan han till slut fick somna in vill jag minnas. Det verkar fortfarande vara oklart vad han dog av. På ett ställe så sa Michelle att det var rödsjuka (som hon inte hade vaccinerat grisarna mot) och på ett annat så sa hon att det var på grund av att han fick ont i ryggen.
Citera
2026-07-21, 18:21
Medlem
Att dessa 2 grisar som är så feta att dom knappt kan ta sig framåt och tom en höna var fet som en "gris" . Det borde rimligen vara djurplågeri att ha så feta djur, märkligt att inte följarna reagerar på det.
Citera
2026-07-21, 18:48
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Att dessa 2 grisar som är så feta att dom knappt kan ta sig framåt och tom en höna var fet som en "gris" . Det borde rimligen vara djurplågeri att ha så feta djur, märkligt att inte följarna reagerar på det.

Jag blir lika chockad varje gång jag kikar in på Facebook och ser att 98 % av alla följare sväljer allt som M påstår.
Med hull och hår!

Det är ett fåtal som ställer relevanta frågor eller har synpunkter/kritik.

IQ-nivån hos de allra flesta verkar vara i nivå med en tom kanot full med vatten och flera drunknade indianer i floden eller IQ -Barkborre som jämförelse...

Det känns lika ödsligt mellan hjärnhalvorna som i Sahara-öknen och självklart blir det djuren som blir lidande eftersom allt bygger på att följarna fortsätter att skänka pengar och höjer M till skyarna och boostar hennes grandiosa ego.

Djurens hälsa, välmående och välbefinnande kommer definitivt i andra hand.

Det är fullständigt bedrövligt!

Länsstyrelsen Skåne....WAKE UP!!
Senast redigerad av SmalFetLagom 2026-07-21 kl. 19:12.
Citera
2026-07-21, 21:42
Medlem
SegerHelg88s avatar
Har Länsstyrelsen gjort hembesök hos henne ännu? Vet att folk har anmält Malvadal.
Citera
2026-07-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantWindow
Hennes stora gris som dog, han låg väl ner i flera veckor innan han till slut fick somna in vill jag minnas. Det verkar fortfarande vara oklart vad han dog av. På ett ställe så sa Michelle att det var rödsjuka (som hon inte hade vaccinerat grisarna mot) och på ett annat så sa hon att det var på grund av att han fick ont i ryggen.

Hon berättade mycket om att det va för att ryggen gav upp så bakbenen förlorade sin funktion.. nått med nerverna, men jag kan såklart ha missförstått henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in