Citat:
När har jag skrivit att ni ska granskas?Bland annat du har ju begärt att vi mods skall granskas. Jag berättar hur vi granskas.
Hur mycket du än tjafsar, så kommer du aldrig att tillhöra de som granskar modsen, så jag är lite förundrad över vad du egentligen är ute efter.
Det är tämligen enkelt.
Något uttjatat - men det är faktiskt så att - om man inte trivs, så kan man låta bli att vara här.
Varför någon som du, som uppenbarligen har stora problem med hur forumet drivs, orkar sitta kvar och tjafsa i stället för att dra slutsatserna och börja diskutera på något annat ställe, är för mig obegripligt.
Hur mycket du än tjafsar, så kommer du aldrig att tillhöra de som granskar modsen, så jag är lite förundrad över vad du egentligen är ute efter.
Det är tämligen enkelt.
- Flashback är ett privat ägt företag.
- Företaget driver ett forum där alla som vill och kan uppföra sig får skriva.
- Företaget ber ett antal användare om hjälp att städa så alla kan diskutera det de vill.
- INGEN användare har något rätt att kräva ett skit av företaget, eftersom det är gratis att delta. Man betalar inte för något.
- Och faktiskt - det är helt frivilligt att vara med.
Något uttjatat - men det är faktiskt så att - om man inte trivs, så kan man låta bli att vara här.
Varför någon som du, som uppenbarligen har stora problem med hur forumet drivs, orkar sitta kvar och tjafsa i stället för att dra slutsatserna och börja diskutera på något annat ställe, är för mig obegripligt.
Varför någon som du, som uppenbarligen har problem med att folk kritiserar forumet i de trådar som specifikt är till för det, orkar sitta kvar och tjafsa istället för att diskutera på något annat ställe är helt begripligt, eftersom ni gärna vill slippa kritik.
Citat:
Men nu får du väl ge dig? Du skriver att polisen har en särskild avdelning för internutredningar. Jag skriver att det inte skulle spela någon roll om vi hade en sådan grupp eftersom den gruppen skulle utsättas för samma skepsis vi mods blir utsatta för. Vilken del har du svårast för att ta till dig av?
Jag har slagit hål på argumentet om att ni minsann granskar varandra och ni därför inte kan leva rövare som moderatorer.
Inget annat.