2019-05-23, 20:00
Medlem
HerrGickhans avatar
Då blir det Ryssland för Sverige i semifinalen och Kanada i finalen. Ganska enkelt (nåja!) ett tredje VM-guld på raken med andra ord.
Citera
2019-05-23, 20:00
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
One hour later, buddy!

Inte i Luanda, Angola.
Citera
2019-05-23, 20:27
Medlem
Schweiz, för helv... nu har ni lärt känna Kanada.

Slå undan pucken, slå undan pucken!!

Det är något ni aldrig kommer att glömma nu fortsättningsvis.
Citera
2019-05-23, 20:49
Medlem
Castlevanias avatar
Var har Roger Rönnberg försvunnit? Inte för att han är saknad. Sam Hallam gör det bättre.
Citera
2019-05-23, 21:32
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Var har Roger Rönnberg försvunnit? Inte för att han är saknad. Sam Hallam gör det bättre.
De skulle dela upp det tror jag. Rönnberg i gruppen och Hallam i slutspelet. Tycker båda två gör det bra och känns väldigt bekväma i rollen.
Citera
2019-05-23, 21:43
Medlem
Nån som kan tipsa om några bra podcasts eller youtubekanaler som följer Hockey-VM?

Jag kollar den officiella kanalen för att se highlights https://www.youtube.com/user/icehockey/videos

Men är sugen på att hitta nån som drar analyser, kör försnack, diskuterar poängligan etc.
Gärna på engelska, då jag gillar att höra utländska analyser av Tre Kronor.
Citera
2019-05-23, 21:44
Medlem
Sitter på viaplay streamen och... Asså Rikard wahlin håll din käft. Ett jävla gnäll på dig.

"det här känns inte bra" "nu får dom gärna kliva upp.. Tack" "såja full fart nu det där är bra" "jag skulle vilja att grönborg gör nåt nu!" "kasta om nån rotation eller nåt"

Dömer 4-3 Sverige till mål efter review:
"va härligt. Va oförtjänt"

Riktig jävla downer. Den andra raspiga killen ryter ju ifrån när han kommenterar tre kronors risiga insats i andra perioden.

Tycker inte han ska prata med spelet på det sättet, helt ointressant. Ska han kliva fram och säga något ska han väl för Fan komma med en halvproffsig analys inte sitta där som någons halvintressersde flickvän!

"den här kedjan kan lämna över i anfallszon iallafall"
"..."
"... Anton lander"

Hahahaha stelt
Citera
2019-05-23, 21:48
Moderator
Ancistruss avatar
Vad var det jag sa, finnarna är bra. Sverige har så mycket bättre spelare, men klantar sig och anpassar sig till finnarna som tillåts föra nästan hela 2:a perioden. De borde spela 1:a och 2:a kedjan mycket mer. Det känns som Grönborg försöker vara snäll mot alla och låta alla få lika mycket istid...
Citera
2019-05-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania

Jag gillar Rönnberg men vilket jävla stenansikte han har. Såg alltid ut som en psykopat första sekundrarna innan han började prata.
Citera
2019-05-23, 21:51
Medlem
MitchRapps avatar
Finland utan kiiskinen är som mema gjord av något som rimmar på majs.

Allvarligt. Finland gjorde en stark andra period men vad är det med Sverige och andra perioder? Kaos
Citera
2019-05-23, 22:22
Medlem
R.Bloodworths avatar
Man håller ju såklart på Sverige, men fyfan vad jag lider med Finland. Finns ingen annan hockeynation som spelar så bra men får så lite utdelning för det. Har för mig att de har 8 silver sedan 92.

edit: Och där kvitterar Finland såklart. Borde nog hållit käft.
Citera
2019-05-23, 22:26
Medlem
Haha, det skulle varit väl magstarkt att ta en coache's challenge på offside IGEN.
Speciellt eftersom finnarna visat att de va giftiga nog i numerärt överläge för att nyss göra mål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in