2019-03-06, 20:17
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Så länge vi fortsätter med skyhöga bidrag och öppna gränser kan vi känna oss relativt trygga. Man skiter inte där man äter som man brukar säga.
Det finns ju en anledning till att IS inte tog på sig det förra terrordådet i Stockholm.

Tyvärr är det nog så, Sverige är för terrorister vad Florida är för amerikanska Judar. Ett perfekt ställe att vila upp sig och pensionera sig på.
2019-03-06, 20:34
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag tror att de som nu flyr från en tid i IS har sett nog av våld och terror. De har insett sina misstag och att de blivit lurade och vill bara återvända till ett normalt liv igen.

Knappast, de gömmer sig som andra som begått brott mot mänskligheten. Här i världens dummaste land kommer de att kunna fortsätta sprida hat.
Svensson får betala och politikerna sopar under mattan. Så vanligt och tröttsamt.
2019-03-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag tror att de som nu flyr från en tid i IS har sett nog av våld och terror. De har insett sina misstag och att de blivit lurade och vill bara återvända till ett normalt liv igen.

Att gå medi IS är "ett misstag"? Ok... Som att gå med i Ku Klux Klan? Ooopsie 😳 Visste inte...
Eller hoppsan! Jag hamnade visst i källaren med Charles Manson.. oj så tokigt... men nu efter 9 dödsoffer så har jag ångrat mig.
Jag lovar - det var inte jag som tände eld på korsen, hänge mörkhyade eller höll i knivarna. Jag bara tittade på, gav dem tändstickor, knöt snarorna och lagade mat, walla balla jag svär.

Pingsvännerna däremot - ooohh boy, tur att jag inte gick med där.
Senast redigerad av HalfRunar 2019-03-06 kl. 21:33.
2019-03-07, 07:49
Moderator
Carlboms avatar
Tråden är inte ett I&I-ämne och diskussionen följer inte heller riktigt topic. Det finns trådar i det mer passande delforumet (FB) Terrorism

Hänglås på tills vidare.

/Moderator
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in