2012-03-08, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Vilken lögnerska, väldigt kära i augusti 2011, skilsmässa mars 2012. Kan inte ha funnits någon större övertygelse.

Lögnerska? Menar du att hon borde ha kunnat sia om framtiden?
Citera
2012-03-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Villan till salu i nov-dec redan. Tonårssöner som härjar fritt på stan. Reinfelt ser trött och hängig ut. Brukar vara indikationer på skilsmässa.

Filippa gör en operation där det ej sägs vad det är. Fredrik svarar surt på frågan vad hon opererats för med att han inte är nån läkare: kan det vara en liten abort?

Det torde ju iaf vara Filippa som skaffat nytt...Önskar dem båda varsin ny "kulbo"

Haha. "En liten abort" opereras inte.. och man är absolut inte sjukskriven två veckor för det.

Bra att spekulera, men det blir trovärdigare om detaljerna inte är helt absurda
Citera
2012-03-08, 12:02
Medlem
sebno1s avatar
Jag hoppas det ligger till så här. När Göran "jag vänder inte ryggen åt maud, i min ålder när man har problem med höften" Persson så skrevs det mycket om hans operation innan och efter.

Lars "jag går före sjukhuskön och glider in på privatsjukhus" Ohly för ett liten operation så skrevs det en massa om det.

Även andra politker som åker ut och in skrivs det en massa om. Men just i det här fallet skrev det bara att hon hade gjort ett ingrepp sedan var det locket på. Hade det varit missbruk så hade det inte varit hela världen utan får tro att det ligger till om en abort, och att det inte är Fredde som är pappan utan hans gamla propagandaminister Per Schlingmann

http://www.dagensmedia.se/incoming/article60820.ece/BINARY/w468/champagen.jpg

http://www.dagensmedia.se/incoming/article60869.ece/BINARY/w468/Alme10.jpg

http://www.dagensmedia.se/incoming/article60821.ece/BINARY/w468/Filippa.jpg

http://www.dagensmedia.se/incoming/article60822.ece/BINARY/w468/filippa2.jpg

"Efter riksdagsvalet 2010 där Moderaterna fick ett rekordstort antal röster meddelade Schlingmann sin avgång på egen begäran."

Eller så är det bara så tråkigt att det har tröttnat på varandra.
Citera
2012-03-08, 12:04
Medlem
Whiros avatar
Var ju någon medlem som för ca ett år sedan skrev att han såg filippa reinfeldt vänstra med någon annan. Orkar inte leta upp vem som skrev eller var det stod men nu tror jag på att det är det som är orsaken.

Citera
2012-03-08, 12:07
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Lögnerska? Menar du att hon borde ha kunnat sia om framtiden?

Sia och sia, hon måste i vart fall ha känt av situationen vansinnigt dåligt, alternativt ljugit själv.
Citera
2012-03-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiro
Var ju någon medlem som för ca ett år sedan skrev att han såg filippa reinfeldt vänstra med någon annan. Orkar inte leta upp vem som skrev eller var det stod men nu tror jag på att det är det som är orsaken.

Kan inte vara lätt å vara otrogen när man har säpo-vakter runt sig dygnet runt.
Citera
2012-03-08, 12:12
Medlem
RemeronDreamss avatar
Fredrik gjorde ett "felknull", på nåt sätt kom det fram, Flippen fick akut psykos (mycket vanligt i dessa sammanhang), in på akutpsyk för lugnande + schema för terapisamtal.

Och det är ingen big deal .
Citera
2012-03-08, 12:15
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano

Inga större problem tror jag, de är vana vid det mesta, inte minst sen kungens bravader. Tror till och med att de kan hjälpa till att kolla upp folk innan "akten" så att det inte är opålitliga typer som springer till pressen på en gång. Vilket Henemark i och för sig gjorde, fast långt senare.
Citera
2012-03-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Filippa Reinfeldt blev med barn (oväntat).
Fredrik Reinfeldt vill inte ha barnet för
det passar inte in i hans arbete.
Filippa Reinfeldt blir tvungen att abortera.
Konsekvensen blir att det uppstår en spricka
som inte går att reparera.

Osannolikt.

Varför i hela världen skulle inte Fredrik vilja ha en till unge. Det är ju frugan som får bära barnet, föda barnet, amma barnet och säkert ta större vardagsansvar för barnet (eler låt oss säga att fruns mamma dvs. barnets mormor som i så fall skulle ta större ansvar..). Snarare skulle jag i så fall tro att Filippa själv anser sig vara för gammal eller att hennes mamma är för gammal för att orka ta hand om ett till barn eller att Filippa inte vill göra sådana uppoffringar som ett till spädbarn skulle innebära för henne karriärmässigt och även rent fysiskt.

Ingen kvinna i Sverige är "tvungen" att abortera. Man väljer av fri vilja om man själv så önskar. Mannen har inte mycket att säga till om den saken (helt rätt eftersom det handlar om hennes och inte hans kropp).

Däremot tror jag på sista punkten. Att det har uppstått en spricka. Jag är inte helt hundra att det inte skulle gå att reparera. OM det inte handlar om otrohet från någons sida.

OM Fredde däremot har vänstrat och ljugit att han sitter på "ett viktigt möte" och i själva verket har haft fuffens med någon annan då tror jag inte att Filippa är kvinnan som förlåter "Bill Clintons".

Och det är också helt rätt.

Inte så mycket för att han har vänstrat (OM han nu har gjort det) utan för att han har ljugit om det mest heliga: den gemensamma knappa tiden med familjen har han tillbringat med någon annan.

Själv skulle jag inte heller förlåta ett sånt svek.

Samma gäller naturligtvis även tvärtom. Har man tid för en gemensam middag högst EN gång per månad då går man förbanne mig inte och tillbringar den tiden med någon annan.
Citera
2012-03-08, 12:29
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Inga större problem tror jag, de är vana vid det mesta, inte minst sen kungens bravader. Tror till och med att de kan hjälpa till att kolla upp folk innan "akten" så att det inte är opålitliga typer som springer till pressen på en gång. Vilket Henemark i och för sig gjorde, fast långt senare.
Ända sedan Geijer och Haijby och säkert sedan alltid.
Citera
2012-03-08, 12:33
Medlem
Squeekys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano

Såvida hon inte var otrogen med SÄPO-vakten/-vakterna förstås...

Hmm, det börjar låta lite väl mycket som The Aristocrats.
Citera
2012-03-08, 12:35
Medlem
Kams avatar
Inte tror jag att SÄPO hindrar vänstring. Om de rest i tjänsten ( t ex Freddan+ Robban)och bott på hotell så är det väl ingen som höjer på ögonbrynen om kvällen tillbringas på samma rum. SÄPO är ju inte med inne på rummet hoppas jag. Inte säger dom "aja baja!" heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in