2011-11-06, 22:35
Medlem
Beserwissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Har du aldrig varit i Stockholms city? Det fullkomligt vimlar av slödder och patrask som beblandar sig med allt och alla vare sig man vill det eller inte. Pappa Reinfeldts mångkulturella dårskaper drabbar alla svenskar som lämnar sin bostad.
Med "beblandar" menade jag umgås och dylikt. Nog för att pojkvaskern ser en och annan neger på stan men han festar och umgås med blivande stureplansprofiler.
Citera
2011-11-06, 22:42
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Oerhört låg nivå på denna tråd, även med FB-mått mätt. Är det här någon sorts samlingspunkt för unga socialfall med "ej fullgjort gymnasium" i CV:n?

Att unge Reinfeldt markerar avstånd till en aggressiv kulturberikare är naturligtvis ett plus; hans far borde sätta sig ned och lyssna på vad sonen har att lära ut så kanske polletten trillar nere i Kleinfeldts äggskalle. Därmed inte sagt att unge Erik inte kan vara en skitstövel på andra vis; möjligen skäms han över att hans föräldrar är politiskt aktiva, vilket uppfattas som tämligen suspekt i överklass-kretsar. Och det gäller även moderater. Blott medelmåttor och byråkrater ägnar sig åt politik.

Endast en person med IQ på Subsahara-nivå kan uppfatta ordet "definitivt" som särskilt svårt eller ovanligt.

- F.G

Med tanke på att det är pulserar runt berikarblod i unge Reinfeldt är hans beteende ett tecken på låg intelligens.
Killen har på tok för mörka drag för att bröla blatte till nån, men saknar förståndet att inse det.
Citera
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosenrasande
För i helvete, killen är sexton år. Låt honom vara!

Varför?
När man är 16år så bör man veta hur man skall bete sig.
Citera
Medlem
SkrillMaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosenrasande
För i helvete, killen är sexton år. Låt honom vara!

16 år är tillräckligt många år för att veta hur man beter sig i ett civiliserat samhälle, speciellt om man är statsministerns son.
Citera
2011-11-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Nej det är bara "vita" som kan vara rasister.......det är klart det inte finns svarta eller gula som är rasister det begriper ju vem som helst
Så vad du menar är alltså att asiater eller mörkhyade människor inte kan vara rastister? Detta är seriöst något av det dummaste jag läst på länge hoppas du skojar!
Citera
2011-11-06, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Med tanke på att han försvarade killen som snorungen Reinfeldt gav sig på i klippet så känns det lite motsägelsefullt, gör det inte?
Jag hade bara kikat på klippet en gång lite snabbt och tänkte att båda använde "definitivt", och det var väl ändå språkbruket som HemligaSallskapet försvarade och det skulle väl mycket väl kunna användas av båda killarna i vanliga fall.
Men skitsamma en rolig tanke var det iallafall
Citera
2011-11-06, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ozonkatt
Så vad du menar är alltså att asiater eller mörkhyade människor inte kan vara rastister? Detta är seriöst något av det dummaste jag läst på länge hoppas du skojar!
Googla "sarkasm" . För om du inte uppfattar den brutalt höga "sarkasmen" i den kommentaren då vet jag inte ...
Citera
2011-11-06, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Med tanke på att det är pulserar runt berikarblod i unge Reinfeldt är hans beteende ett tecken på låg intelligens.
Killen har på tok för mörka drag för att bröla blatte till nån, men saknar förståndet att inse det.
Men snälla lägg ner, nu måste du väl ändå skämta?
Citera
2011-11-06, 22:47
Medlem
toppslatskivlins avatar
https://www.flashback.org/sp33875437
https://www.flashback.org/sp33875119

Nyttig information
Senast redigerad av toppslatskivlin 2011-11-06 kl. 22:50.
Citera
2011-11-06, 22:55
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Hur lång är han? Han ser ut som en arrogant ekorre med överdrivet osympatisk blick.
Han är relativt kort/medellång. Skulle tippa på runt 1.70-1.80 ungefär. Din beskrivning stämmer in rätt bra måste jag medge.
Citera
2011-11-06, 22:57
Medlem
sionistens avatar
Har folket i tråden inte lagt undan flaskan för helgen än?
Killen är 16bast och angående videon var det väl inge märkvärdigt två 16åriga klasskamrater som argumenterar lite angående upplägget på ett kommande prov.

Sen att han blir nerslagen och har varit i några bråk, ingen här vet väl anledningarna till dessa bråk? Bara en massa lösa rykten vafan tror ni på allt ni läser på nätet?
Citera
2011-11-06, 22:57
Medlem
Moderalmas avatar
Jag tycker Erik har fina käkben,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in